Corsair Dominator Titanium - CMP64GX5M2B6000Z30 (sealed)

Brego

New member
iTrader: 100% (2/2)
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Bij deze een nieuwe set CMP64GX5M2B6000Z30 aangeboden (sealed)

Opening : 800

Meeneem : 900

Happy bidding

Idd, snel DDR5 ram. Kreeg zowat een hartstilstand toen ik de (nieuw)prijs zag: 999 bij Alternate. Er staat een review van iemand van juni'24 die zegt "zeer goed, maar heel prijzig: 319". Dus in anderhalf jaar van 319 naar 999 euro... crazy.
Free up... succes met de verkoop!

Hier ga je dat niet(snel) kwijtraken mee al die vrekken(prijs bewuste mensen) 🤣🤣🤣
Welke idioot gaat 900€ betalen voor een 64GB DDR5 set?
Het is gigantisch gestegen(verviervoudigd),en zal wss heel 2026 nog blijven duren......maar realistisch blijven he.
Deze AI toestanden zijn nog pakken erger dan de corona/crypto toestanden

Ik kan mij niet voorstellen dat groothandels/winkels dit blijven slikken.
Wie gaat er nu nog upgraden/nieuwe pc bestellen aan deze woekerprijzen.
Ik ben al 35 jaar enorm actief in de HW-wereld,maar dit heb ik nog nooit meegemaakt

Mijn excuses voor deze gefrustreerde post(is niet persoonlijk)

Mag slot op.

Net opgehaald voor 850 door collega.

Reden van verkoop was dat deze terugkwam uit RMA een jaar geleden, aan de kant gelegd en basically vergeten.
Nu tijdens een opruim terug opgemerkt. Prijzen vind ik persoonlijk ook hoog maar dat zijn ze momenteel eenmaal. dus 20% korting op nieuwprijs voor een sealed set vond ik wel een goede deal.

@kibo fully agree! Nu, ik dacht hetzelfde met grafische kaarten... Uiteindelijk 5 jaar later... Smartphones,... Er zullen altijd genoeg zotten zijn... Los daarvan, no offense taken mate

Er vanuitgaande dat jullie 10 jaar geleden een huis hebben gekocht of aandelen zou ik die ook graag overnemen (tenzij ze momenteel meer waard zijn) voor wat jullie er 10 jaar geleden voor hebben betaald. Of zitten we hier in een situatie 2 maten 2 gewichten ?

Collega klaagt niet, heeft in zijn optiek momenteel 150 euro uitgespaard van de nieuwprijs.

Salty comments, ik hoop dat jullie er beter van slapen 's nachts en het de dagelijkse frustraties en tekortkomingen toch even heeft helpen vergeten. :).

Bring 9lives back please

Laatst bewerkt:
Salty comments, ik hoop dat jullie er beter van slapen 's nachts en het de dagelijkse frustraties en tekortkomingen toch even heeft helpen vergeten. :).

Bring 9lives back please

Normaliter meng ik mij niet in 'buy & sell'-discussies, maar dit vraagt om een reactie.

Ten eerste: "Bring 9lives back"? We zijn nog steeds dezelfde community. Je had exact dezelfde reacties gekregen als de site nog zo had geheten. Een investering in vastgoed of aandelen van tien jaar geleden vergelijken met RAM-prijzen van tien weken geleden houdt langs geen kanten steek. Niemand is hier naïef genoeg om drie keer de marktprijs van twee maanden terug te betalen.

Ten tweede: ja, we meten hier met twee maten en gewichten, omdat de situaties simpelweg niet vergelijkbaar zijn. Dat je de hoofdprijs vraagt omdat de markt is ontploft, is je goed recht. Maar dan verbaasd zijn over 'salty comments' op een techforum (of all places)? Optimistisch ;-)

Hopen op een onwetende ziel die de markt niet kent en dat vervolgens 'timing' noemen... tja.
Dat zijn geen 'tekortkomingen', dat noemen we gezond verstand.

opinie: niemand met zijn gezond verstand zou daar de vraagprijs voor geven, en eerlijk gezegd heb ik me ook even moeten inhouden om hier geen opmerking over te maken. Op 2dehands.be ben ik het gewoon om hallucinante prijzen te zien. (PC's waarvan ze zelfs niet weten wat er in zit te koop voor €250, wat achteraf gezien blijkt een eerste generatie I3 met 4GB DDR3 te zijn).

Maar laat ons eerlijk zijn: na 14 salty posts denk ik wel dat het punt gemaakt is.

micron (1 van de 3 grote spelers) heeft zijn consumentendivisie gesloten. Deze prijzen gaan een koopje zijn binnen 3 maanden.
sk-hynix plant extra productie midden 2026. Dus verwacht de eerste 9 maand geen verbetering, integendeel.

Vrije markt.. Op zich niets verkeerd mee om de huidige marktprijzen te hantereb. Zou ik het zelf doen? Ja allicht wel, de meerwaarde is te mooi om te laten liggen. Wel via 2dehands om hier geen wrevel op te wekken.

Terug
Bovenaan