Corsair Vengeance LPX 2 x 16 GB ram - 4 sets beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
03/04

awaces

Member
iTrader: 99% (90/91)
Algemene informatie/specificaties
Minimum 140 per set
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Kuurne
4 setjes van 32 Gb (2 * 16Gb) in de aanbieding

Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15

140 euro per set of 530 euro voor allemaal

Edit: Nog 2 sets beschikbaar.
140 per set of 260 voor de 2 sets

Laatst bewerkt:
4 x 16GB wisselen tegen Crucial Ballistix Sport LT 4 x 16GB DDR4 Quad Channel (64GB) 2400 mhz? Mijn ram

Waarde 2dehands geen idee. Nieuw 683 euro. Ze zijn makkelijk overclockbaar in bios op 3000 mhz maar enkel niet op mijn specifieke mobo en ik ga echt geen nieuwe 2dehands x99 mobo die kei duur zijn kopen om mijn ram op 3000 mhz te kunnen draaien drm zoek ik ram met fixed 3000 mhz.

Laatst bewerkt:
Is het een optie om eens een setje in m'n moederbord te prikken en te testen of ze goed werken/compatibel zijn?
Ik woon in Kortrijk, dus praktisch moet dat wel kunnen denk ik?

Welke timmings hebben deze?
Sorry, geen idee, kan ik dit controleren zonder ze in te pluggen ?
4 x 16GB wisselen tegen Crucial Ballistix Sport LT 4 x 16GB DDR4 Quad Channel (64GB) 2400 mhz? Mijn ram

Waarde 2dehands geen idee. Nieuw 683 euro. Ze zijn makkelijk overclockbaar in bios op 3000 mhz maar enkel niet op mijn specifieke mobo en ik ga echt geen nieuwe 2dehands x99 mobo die kei duur zijn kopen om mijn ram op 3000 mhz te kunnen draaien drm zoek ik ram met fixed 3000 mhz.
Daar heb ik helaas niet veel aan dus neen sorry.
Is het een optie om eens een setje in m'n moederbord te prikken en te testen of ze goed werken/compatibel zijn?
Ik woon in Kortrijk, dus praktisch moet dat wel kunnen denk ik?
Op zich idd geen probleem, maar hoe gaan we dit regelen, kan u uw desktop meenemen tot in Kuurne?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan