Crimson Desert

Het is wel écht groot hé
Zit in chapter 9 en heb precies al een hele RPG achter de rug, terwijl ik waarschijnlijk halfweg zit ofzo
Ik zit in chapter 7 maar speel main verhaal zelf niet meer verder. Er is zoveel te doen. Zit op 60 uur speeltijd en zit nog altijd missies in Hernand te doen.

Ik zit in chapter 7 maar speel main verhaal zelf niet meer verder. Er is zoveel te doen. Zit op 60 uur speeltijd en zit nog altijd missies in Hernand te doen.
Ja da blijft precies maar komen, begin een beetje verzadigd te geraken. 'k Ga wa verder doen met de main anders denk ik niet dat ik het nog uitspeel

Maar ik vind het wel echt een topspel

Met die trade wagon : is dat iets dat waar je altijd zelf mee moet rondrijden of kan je delegeren. Vind dat wel beetje boring om daarmee soms ver rond te rijden (en ik mis een gps als ik daarmee rij)

This patch adds game difficulty settings, new storage items, new pets, keyboard/mouse and controller preset options, new category tabs for the inventory, new skills, improvements to distant scenery quality, and more.

wauw de nieuwe storage options klinken wel veelbelovend.
En voor dit ben ik ook dankbaar :
  • Added a "Lock" function that prevents selling or discarding of the selected item.

Laatst bewerkt:
Je begint je toch af te vragen waarom ze die game geen 2 maand hebben uitgesteld...

Als je zo updates kab uitbrengen

Je begint je toch af te vragen waarom ze die game geen 2 maand hebben uitgesteld...

Als je zo updates kab uitbrengen
Dit is het resultaat van geen of zwakke playtests te hebben. Moesten ze EA hebben gedaan of een soort beta zouden ze veel vroeger info hebben gehad wat ze konden doen.

Het spel loopt van dag 1 quasi perfect, dit is gewoon meer een ding van, listen to the players, bepaalde qol features etc toevoegen.

Zouden meer developers eens moeten proberen, luisteren naar de spelers.

Terug
Bovenaan