Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corrected that for youSorry, opnieuw dus Vergoote en zijn envelopke van VARhaeghe![]()

Oei wat is er gebeurd dan? Het is voorlopig weer verder breien om een slechte lastste pass te geven, maar toch niets mis met de goal?Sorry, opnieuw dus Vergoote en zijn envelopke van Verhaeghe![]()
Duidelijk terechte goal manWaar haalt OHL dat geld om Vergoote een envelop te geven?
Bwaah maakt toch niet uit. Volgens mij hebben we weer 70 procent bal en verder dan twee pisballen van tresoldi en Hans zijn we niet gekomen. Het is alsof Joseph akpala ze traint op niet afwerken. Die wissels nu ook weer..Waar haalt OHL dat geld om Vergoote een envelop te geven?
alsof het onterecht moet zijn om zoiets te zeggen!Duidelijk terechte goal man
Dat weten we ook wel, maar na die enveloppe quote je goal afgekeurd zien na var interventie en de tegengoal..Duidelijk terechte goal man

Dat weten we ook wel, maar na die enveloppe quote je goal afgekeurd zien na var interventie en de tegengoal..![]()
Enveloppes van Club voor Vergoote idd.. das duidelijker zijn nogal enveloppes in de rondgang op den dreef
zeer duidelijk!!!!!Enveloppes van Club voor Vergoote idd.. das duidelijk
Dat TV-geld moet rondgaan he.er zijn nogal enveloppes in de rondgang op den dreef
En zonder DAZN was het ook gewoon 0-3Dat TV-geld moet rondgaan he.

Omdat ze de bal er in willen lopen, maar geen tempo genoeg hebben daarvoor. Vetlesen schiet voor het eerst sinds lang eens van ver en het is prijs, geen idee waarom we dat niet meer doen. Pass, pass, pass, pass, bal terug, bal breed, pass, ... Ondertussen heel de ploeg van de tegenstander terug in de 16.Waarom hebben we het toch altijd zo moeilijk tegen een laag blok..
Een vlotte overwinning zit er dit seizoen toch al veel te vaak gewoon niet in
Die mag wat meer kansen krijgen vind ik. Redelijk hallucinant hoe die ineens afgeserveerd werd. In de krant stond deze week dat hij niet meer in de leeftijdsstrategie van Club past, maar hij is amper 25…Omdat ze de bal er in willen lopen, maar geen tempo genoeg hebben daarvoor. Vetlesen schiet voor het eerst sinds lang eens van ver en het is prijs, geen idee waarom we dat niet meer doen. Pass, pass, pass, pass, bal terug, bal breed, pass, ... Ondertussen heel de ploeg van de tegenstander terug in de 16.
Ik denk dat hij gewoon niet graag gezien is door Hayen eerlijk gezegd. Als je Sandra in de meeste gevallen voorpakt op Vetlesen, die toch steeds meer toont, dan scheelt er iets.Die mag wat meer kansen krijgen vind ik. Redelijk hallucinant hoe die ineens afgeserveerd werd. In de krant stond deze week dat hij niet meer in de leeftijdsstrategie van Club past, maar hij is amper 25…
Mja, geen idee eigenlijk want imo brengt die altijd wel dynamiek als hij mag spelen. Nilsson zou ook meer kansen mogen krijgen want Tresoldi/Vermant is ook niet altijd een succes.Ik denk dat hij gewoon niet graag gezien is door Hayen eerlijk gezegd. Als je Sandra in de meeste gevallen voorpakt op Vetlesen, die toch steeds meer toont, dan scheelt er iets.