Croky Cup 2025-26

Amai, de bekertjes vliegen daar weer lustig in het rond vanuit de Genk-supporters.

En dan gaan ze weer verbaasd zijn als er maatregelen tegen komen.
Er was 2 seizoenen toch die regel dat bij 1 bekertje er een waarschuwing kwam en bij de 2e maal een stopzetting van de wedstrijd? Schandalig wat daar allemaal weer het veld op vloog.

Er was 2 seizoenen toch die regel dat bij 1 bekertje er een waarschuwing kwam en bij de 2e maal een stopzetting van de wedstrijd? Schandalig wat daar allemaal weer het veld op vloog.

Terecht, en het zou nie mogen uitmaken maar ga je in minuut 125 iedereen nog naar binnen sturen om dan voor enkele seconden terug buiten te komen?

Chaleroi - Club Brugge
Dender - Union

Winnaars spelen tegen elkaar in de halve finale

Anderlecht - Gent
Antwerp - La Louviere

12 december wordt dit bekend gemaakt samen met de rest van de kalenderen van Jupiler Pro League en de Challenger Pro League

Ale, de finale mogen we vergeten.
Leko kan weer met als een grote angsthaas op Anderlecht gaan spelen.
Hopelijk een nieuwe trainer tegen dan.

7de penaltyreeks op een rij die we winnen sinds onze terugkeer naar 1A :coolbrows:

Zeer leuke match met eindelijk weer offensieve impulsen. STVV was ook zeer sterk en had ook kunnen winnen.
Het was een prachtige match. Beide ploegen verdienden door te gaan.
STVV is echt tot het gaatje gegaan; dat gaat zich mogelijks wreken dit weekend, maar soit het is wat het is.

Alles op de top 6 dan maar zeker.

Chance dat er geen staantafels waren om mee te smijten :unsure:
Ik heb ze effectief niet meer gezien ter plaatse en zat bij het thuispubliek.

Anderlecht eigenlijk tot minuut 80 vrij zwak acteren, goal komt uit de lucht vallen door flater Van Crombrugge en het was niet zijn eerste rare kronkel in deze match. Nadien pakte Anderlecht wel over en in de verlengingen waren ze toch de beter ploeg. Voor mij zijn de wissels cruciaal gebleken. De wissels van Genk deden het niveau van Genk geen deugd, de wissels van Anderlecht brachten Anderlecht beter aan het voetballen. Zeker Verschaeren en Stroeykens waren goed ingevallen. Maar dat Genk niet doorgaat , ligt volledig aan hun zelf. Kansen afmaken en er was geen sprake meer van Anderlecht

Het was een prachtige match. Beide ploegen verdienden door te gaan.
STVV is echt tot het gaatje gegaan; dat gaat zich mogelijks wreken dit weekend, maar soit het is wat het is.

Alles op de top 6 dan maar zeker.
Blij dat wij gewonnen hebben maar ook wel jammer dat we daardoor DE traditieclub van Limburg uit het tornooi kegelen.

Ik heb ze effectief niet meer gezien ter plaatse en zat bij het thuispubliek.

Anderlecht eigenlijk tot minuut 80 vrij zwak acteren, goal komt uit de lucht vallen door flater Van Crombrugge en het was niet zijn eerste rare kronkel in deze match. Nadien pakte Anderlecht wel over en in de verlengingen waren ze toch de beter ploeg. Voor mij zijn de wissels cruciaal gebleken. De wissels van Genk deden het niveau van Genk geen deugd, de wissels van Anderlecht brachten Anderlecht beter aan het voetballen. Zeker Verschaeren en Stroeykens waren goed ingevallen. Maar dat Genk niet doorgaat , ligt volledig aan hun zelf. Kansen afmaken en er was geen sprake meer van Anderlecht
Anderlecht 2x op de lat, Bertaccini die een dot van een kans mist, en daarnaast nog op de een of andere manier 3x scoort.
Genk zet daar een afgeweken doelpunt en 2-3 gekraakte schoten in de tweede helft tegenover.
Genk had 60%+ balbezit in de eerste helft, maar over de hele match 48%.

Dus neen, ondanks de teneur overal vond ik het gewoon een verdiende zege, los van het spel dat inderdaad niet top was.

Anderlecht 2x op de lat, Bertaccini die een dot van een kans mist, en daarnaast nog op de een of andere manier 3x scoort.
Genk zet daar een afgeweken doelpunt en 2-3 gekraakte schoten in de tweede helft tegenover.
Genk had 60%+ balbezit in de eerste helft, maar over de hele match 48%.

Dus neen, ondanks de teneur overal vond ik het gewoon een verdiende zege, los van het spel dat inderdaad niet top was.
Eerste bal op de lat kwam er door een fout van van Crombrugge. Voor de rest in de eerste helft het grote niets. Kans van Bertaccini was ook al heel laat in de match, en de andere bal op de lat in de verlengingen. Na de 1-1 vond ik het ook een verdiende kwalificatie. Maar wat ervoor is gepresteerd, vond ik toch heel bleek. Als van Crombrugge die flater niet doet, blijft het gewoon 1-0 en dat zou tot dan ook verdiend geweest zijn

Tja, quasi elke kans of goal tegen komt er door een fout van iemand. Op wat millimeters na staat het daar 0-1. Ik kan me verder ook geen kans voor de geest halen van Genk in de eerste helft.

Naar het einde toe werd het ook een fysieke slag en daar vond ik Anderlecht vinniger. Bij Genk lieten ze zich iets te makkelijk aftroeven.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan