Croky Cup 2025-26

Tja, quasi elke kans of goal tegen komt er door een fout van iemand. Op wat millimeters na staat het daar 0-1. Ik kan me verder ook geen kans voor de geest halen van Genk in de eerste helft.

Naar het einde toe werd het ook een fysieke slag en daar vond ik Anderlecht vinniger. Bij Genk lieten ze zich iets te makkelijk aftroeven.
Anderlecht was fysiek zeker in orde na 120 minuten. Die eerste bal op de lat stond het al 1-0.

Vol door gaan op de enkel van Forbs was geen enkel probleem voor de var. Een mm contact in de 16 is dan natuurlijk wel penalty :angry:

Vol door gaan op de enkel van Forbs was geen enkel probleem voor de var. Een mm contact in de 16 is dan natuurlijk wel penalty :angry:
Gaat volgens mij op de voet van mechele staan maar maakt niet uit, Seys moest daar maar niet denken dat hij Lionel Messi was.

Fenomenale tweede helft van Club tot nu toe. Scherp verdedigen combineren met ongeziene aanvallen gestuurd door een zeer sterk middenveld. Dit niveau zagen we niet onder de vorige coach, blij dat er een nieuwe is!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan