Silence
Well-known member
Zullen we dit weekend zien zeker?
Eerst biatlon en dan de 5000m schaatsen
Allè kunt zelfs beter naar curling kijken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen we dit weekend zien zeker?
Geen bullshit over Curling e. Ik was vroeger grote fan van het Zweedse vrouwen teamEerst biatlon en dan de 5000m schaatsen
Allè kunt zelfs beter naar curling kijken

Bij Het Nieuwsblad hebben ze teveel gezopen denk ik.
Lucas Hey - 6
Kreeg met Diarra opnieuw een leidersfiguur naast hem. Hey heeft dat nodig. Hield zich goed staande.
Fuck, die 2de rode kaart. Hoe zwaar kun je doorgaan op iemand zijn enkel?
Allé zeg, da wisten we niet hoorIk heb geen dazn dus sowieso geen waarheid. Nee met 9 man ga je niet veel meer klaar spelen en dan is het beter om het volk voor te zijn ipv nog een uur aan te schuiven voor je kan vertrekken. Uiteindelijk niks gemist.
Voetballend vond ik het toch een heel magere bedoeling. Antwerp dat ook vanaf minuut 1 tijd wilde rekken, en dat tegen zo een zwak Anderlecht op de dool. Vond ik toch bizar. Dit Anderlecht gaat in ieder geval niet veel wedstrijden meer winnen

No offense, maar als gij hierin de bal spelen ziet..
Sardella heeft gewoon heel veel ups and downs : Soms denk je , top verdediger , volgende match mag em gaan shotten bij FC Denderleuw van mijNo offense, maar als gij hierin de bal spelen ziet..
Video
www.facebook.com
En zelfs als hij hem lichtjes schampt, blijft het gewoon een overtreding, en eentje waar ge perfect geel voor kunt trekken. En is het natuurlijk gewoon dom om daarna, als ge al geboekt staat, nog eens zo debiel door te gaan.
Zegt ook wel veel over wat vertrouwen en druk doen met iemand die in het verleden al bewezen heeft van wel een neus voor doelpunten te hebben.Heb toevallig de eerste helft gezien en viel toch wel op langs beide kanten hoe slecht de aanval was. Die Vanderplas werkte zijn kansen maar heel pover af, maar aan de overkant was Bertaccini nog veel erger, zeker als je ziet hoeveel ze daarvoor betaald hebben, toch TOTAAL geen spits voor rsca??
Dolberg niet evenwaardig vervangen is toch wel de zwaarste fout die je Renard kan aanrekenen lijkt me.
Was bij STVV ook zo maar daar geraakt ie mee weg omdat hij de man wasGeen idee of hij ook zo was bij STVV maar zijn attitude bij Anderlecht is echt zo irritant imo. Die loopt echt met zo'n air op dat veld elke match.
Sardella heeft 1 jaar gehad met ups maar voor de rest is dat toch alleen maar of geblesseerd of heel erg downSardella heeft gewoon heel veel ups and downs : Soms denk je , top verdediger , volgende match mag em gaan shotten bij FC Denderleuw van mij
Soms oerdomme beslissingen , zoals de deze
Zegt ook wel veel over wat vertrouwen en druk doen met iemand die in het verleden al bewezen heeft van wel een neus voor doelpunten te hebben.
Varieerde dacht ik. Soms echt in de punt, soms in de pocket achter een diepe spits vanop links of rechts. Bij Luik volgens mij altijd echt voorin gespeeld.Speelde die bij STVV ook niet gewoon heel vaak vanop de linkse flank en samen met een echte diepe spits?