Croky Cup 2025-26

Dus had ik het toch goed gezien. Ik geef maar even mee ter illustratie.

ksUJ7eT.png
bkZa6El.png

Fout van Diarra is donkerrood. Fout van Praet is donkergeel.

Intussen worden we van 't kastje naar de muur gespeeld. Gaat gewoon 0-3 worden hoor.

Dus had ik het toch goed gezien. Ik geef maar even mee ter illustratie.

ksUJ7eT.png
bkZa6El.png

Fout van Diarra is donkerrood. Fout van Praet is donkergeel.

Intussen worden we van 't kastje naar de muur gespeeld. Gaat gewoon 0-3 worden hoor.

Dan zijn we denk ik uitgepraat als je dit maar geel vind

Diarra krijgt ook terecht een schorsing van 3 matchen daarvoor

Is het nu met die offside lijnen niet makkelijker als ze de lijn op de verdediger trekken ipv op de spits?

Zo verwarrend

Het was op de knoesel.
Onbegrijpelijk dat VAR niet ingreep om toch minstens geel te eisen, of mogen ze dat niet?
Var mag enkel tussenkomen als ze zelf het een rode kaart vinden. Voor geel mogen ze gewoon niet tussenkomen.

Ivm de fase zelf: geeft de ref rood dan komt de VAR ook niet tussen, fout zelf voor mij is donkergeel. Dat er hier zelfs geen kaart op komt is omdat Boterberg de fase met Praet zijn linkervoet gewoon niet gezien heeft en fout fluit voor de fout met de rechtervoet.

Ivm de fase zelf: geeft de ref rood dan komt de VAR ook niet tussen, fout zelf voor mij is donkergeel. Dat er hier zelfs geen kaart op komt is omdat Boterberg de fase met Praet zijn linkervoet gewoon niet gezien heeft en fout fluit voor de fout met de rechtervoet.

Vergootte, nie Boterberg vandaag

Maar de ref op het veld mag toch zelf vragen om een review?
Als je als ref een fout fluit omdat je contact ziet tussen rechtse voet en rechtse voet en je ziet Verschaeren kermen en naar zijn links been grijpen, kan je toch zeggen "Heb ik iets over het hoofd gezien (missed incident), kan ik komen kijken"

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan