Silence
Well-known member
Ik zou nog wel eens een herhaling willen zien maar nieuwssittes spreken ook gewoon over de enkel hoor. Was bijlange na zo hoog niet als Diarra.
Als dit geen rood meer is..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou nog wel eens een herhaling willen zien maar nieuwssittes spreken ook gewoon over de enkel hoor. Was bijlange na zo hoog niet als Diarra.
Ja gaan we ons beklagenWat een kansen zeg, Bertaccini moet die altijd scoren.
Sowieso, waarschijnlijk sewes de 1-1!Ja gaan we ons beklagen
Dus had ik het toch goed gezien. Ik geef maar even mee ter illustratie.
Sowieso, waarschijnlijk sewes de 1-1!
Kenner!Als Antwerp sewes niet wint met minstens 3-0 dan weet ik het ook niet meer.
Dus had ik het toch goed gezien. Ik geef maar even mee ter illustratie.
![]()
![]()
Fout van Diarra is donkerrood. Fout van Praet is donkergeel.
Intussen worden we van 't kastje naar de muur gespeeld. Gaat gewoon 0-3 worden hoor.
Veel sterkte ook voor @Steakfriet, want Degreef start weer in de basis.![]()
Of ook nietSowieso, waarschijnlijk sewes de 1-1!
Praet krijgt niks hè, nog niet eens geelDan zijn we denk ik uitgepraat als je dit maar geel vind
Diarra krijgt ook terecht een schorsing van 3 matchen daarvoor
Praet krijgt niks hè, nog niet eens geel
Is eerder het soort fout waar de VAR niet zal tussenkomen bij eender wat de scheidsrechter beslist.Dan zijn we denk ik uitgepraat als je dit maar geel vind
Diarra krijgt ook terecht een schorsing van 3 matchen daarvoor
Var mag enkel tussenkomen als ze zelf het een rode kaart vinden. Voor geel mogen ze gewoon niet tussenkomen.Het was op de knoesel.
Onbegrijpelijk dat VAR niet ingreep om toch minstens geel te eisen, of mogen ze dat niet?
Ivm de fase zelf: geeft de ref rood dan komt de VAR ook niet tussen, fout zelf voor mij is donkergeel. Dat er hier zelfs geen kaart op komt is omdat Boterberg de fase met Praet zijn linkervoet gewoon niet gezien heeft en fout fluit voor de fout met de rechtervoet.
Denk toch dat Anderlecht met 0-3 gaat winnen.

Ik bedoelde dus Verboomen die vandaag de ref is. En het is Vergoote ;-)Vergootte, nie Boterberg vandaag
Maar de ref op het veld mag toch zelf vragen om een review?