Croky Cup 2025-26

Die fout van Praet is gewoon zuiver rood, snap niet dat daar discussie over is. Of het nu de kuit is, of op de enkel doet imo weinig ter zaken met zo'n actie.

Also:
Die bekerreturn moeten ze niet meer naar kijken; dat is over. Je scoort al bijna 500 minuten niet meer en op verplaatsing ben je al een gans jaar enorm zwak, dat gaat nu niet ineens veranderen
:oi22:

Wild hoe slecht Antwerp is. Tegen een dood en begraven Anderlecht geen enkele aanval bij elkaar spelen en 3 goals slikken op 46 minuten.

Elke tweede bal is ook voor Anderlecht. Massa’s passes in hun voeten spelen ook. Wild

Het verbaast mij ook hoor, dus snap je originele post wel.

Als is Antwerp ook natuurlijk wel best shit dit seizoen.
Ik ben vorige match gaan kijken. Dat postte ik toen ook meteen na de match hè. Waren beide zwakke ploegen. Dat Antwerp 20 minuten tegen 9 man niet kan scoren. Dat zegt toch heel veel. Als het zo blijft , verliezen ze daar de kwalificatie

Ik ben vorige match gaan kijken. Dat postte ik toen ook meteen na de match hè. Waren beide zwakke ploegen. Dat Antwerp 20 minuten tegen 9 man niet kan scoren. Dat zegt toch heel veel. Als het zo blijft , verliezen ze daar de kwalificatie
Met 0-2 waren we ook niet door he :tongue:

Zakken totaal door de ondergrens vandaag. Winnen geen duels, geen intensiteit, geen aanvallende impulsen.

Met 0-2 waren we ook niet door he :tongue:

Zakken totaal door de ondergrens vandaag. Winnen geen duels, geen intensiteit, geen aanvallende impulsen.
Nee klopt. Maar tegen 9 man kon je ook 0-3 winnen. Wat normaal was en dan was het geloof er vandaag bij Anderlecht zeker niet meer hè

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan