Croky Cup 2025-26

De offside speler nam duidelijk deel aan het spel: zocht bewust de man op die Burgess dekte en gaf die een lichte duw, maar genoeg zodat Burgess ongehinderd kon koppen. Terecht afgekeurd vind ik.
Dus je denkt dat zonder die actie van Macallister Burgess niet gescoord zou hebben?

Compleet ridicule beslissing, zeker als je er 5min moet naar kijken om zeker te zijn

Gaat gewoon nergens meer over

Dus je denkt dat zonder die actie van Macallister Burgess niet gescoord zou hebben?
Niet relevant, hij beïnvloedt het spel door die duw. Ik denk trouwens dat ze als McAllister geen buitenspel staat ook een VAR interventie geven voor die duw. Gewoon dom.

Die duw van Sykes(?) op Camara daarnet mag van mij part toch ook gewoon gefloten worden. Duwen met twee handen heeft helemaal niks met voetbal te maken imo. Het mag dan wel licht zijn, da's gewoon doelbewust uw tegenstander pakken omdat je weet dat je anders op snelheid er wordt afgelopen...

Onze WK-man heeft de partij ook totaal niet onder controle.

Die duw van Sykes(?) op Camara daarnet mag van mij part toch ook gewoon gefloten worden. Duwen met twee handen heeft helemaal niks met voetbal te maken imo. Het mag dan wel licht zijn, da's gewoon doelbewust uw tegenstander pakken omdat je weet dat je anders op snelheid er wordt afgelopen...

Onze WK-man heeft de partij ook totaal niet onder controle.
Als je dan dat beeld van zijn camera ziet. Perfect zicht op. Camara doet er wel een sprong bij (mja als je niet valt fluiten ze nooit)

Als je dan dat beeld van zijn camera ziet. Perfect zicht op. Camara doet er wel een sprong bij (mja als je niet valt fluiten ze nooit)
Die camera vind ik wel iets dat niet zou moeten. Je ziet zogezegd het standpunt van de ref, maar dat ding zit vast op zijn borst terwijl die mens zijn hoofd kan draaien en dus iets helemaal anders ziet. Nul meerwaarde imo.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan