Croky Cup 2025-26

Als je dan dat beeld van zijn camera ziet. Perfect zicht op. Camara doet er wel een sprong bij (mja als je niet valt fluiten ze nooit)
Inderdaad.

Union mag zeker niet klagen want ik heb de indruk dat er weer geregeld kleine dingen in het voordeel van Union worden gefloten.

Die camera vind ik wel iets dat niet zou moeten. Je ziet zogezegd het standpunt van de ref, maar dat ding zit vast op zijn borst terwijl die mens zijn hoofd kan draaien en dus iets helemaal anders ziet. Nul meerwaarde imo.
Ik mag toch hopen dat hm daar niet naar de 5e ref staat te kijken? 😅

Zo'n Sykes en Burgess zijn zo beperkt, maar die mogen dan hun tegenstander telkens a blok zeggen of wegduwen op elke bal

Inderdaad.

Union mag zeker niet klagen want ik heb de indruk dat er weer geregeld kleine dingen in het voordeel van Union worden gefloten.
Die vrije trap waar ze uit scoren is amper een dus, maar 2 handen in de rug duwen fluit hm niet
Burgess zet een blok op De Cat die erop loopt en die laatste pakt geel 😅
Schoofs ook al een "professionele" fout of 4

Voor de rest toch overal heel veel ruimte voor Union en spelen we zelf veel te laag
Camara heeft Hey zen schoenen aan denk ik

Ik mag toch hopen dat hm daar niet naar de 5e ref staat te kijken? 😅

Zo'n Sykes en Burgess zijn zo beperkt, maar die mogen dan hun tegenstander telkens a blok zeggen of wegduwen op elke bal
Idd.

Nu, los daarvan, ze tonen de goal nu nog eens uit andere hoeken (of toch hoeken die ik miste) en je zou hem eigenlijk al kunnen afkeuren voor de kopbal van Burgess alleen al. Gaat ook serieus in de nek hangen imo.
Bij deze herzie ik dus compleet mijn eerste mening dat het niet mocht afgekeurd worden. :unsure:

Nu gaan voor de verlengingen zodat Union moe is zondag, voor de rest mag de minst slechte winnen.

Idd.

Nu, los daarvan, ze tonen de goal nu nog eens uit andere hoeken (of toch hoeken die ik miste) en je zou hem eigenlijk al kunnen afkeuren voor de kopbal van Burgess alleen al. Gaat ook serieus in de nek hangen imo.
Bij deze herzie ik dus compleet mijn eerste mening dat het niet mocht afgekeurd worden. :unsure:
Ook een meerwaarde dat Dazn Lardot die fase laat uitleggen

Alsof die onder de rust zou durven zeggen dat zen ref (en VAR) mis was

Ook een meerwaarde dat Dazn Lardot die fase laat uitleggen

Alsof die onder de rust zou durven zeggen dat zen ref (en VAR) mis was
Niet gezien, tijdens de rust de was gaan insteken. :unsure:
Stond Lardot daar effectief uitleg te geven ofwa? Die moet toch gewoon zwijgen tijdens de wedstrijd en desnoods nadien nog laten afkoelen om zijn kijk te geven imo. Gelijk wat hij tijdens de rust zou zeggen is beïnvloeding.

Stond Lardot daar effectief uitleg te geven ofwa? Die moet toch gewoon zwijgen tijdens de wedstrijd en desnoods nadien nog laten afkoelen om zijn kijk te geven imo. Gelijk wat hij tijdens de rust zou zeggen is beïnvloeding.
Ze hebben hem erbij gehaald om zijn mening te geven over de fase
Om daarna af te sluiten met een deskundige uitleg van De Bilde..

Al goed dat de ref onder de rust niet naar tv kijkt

Heeft toch 0,0 meerwaarde. Wie heeft daar nu iets aan?
Ik begrijp daar ook helemaal niks van. Tis irritant voor zowel publiek, mensen thuis als spelers. Maja verstand van een walnoot hebben er daar veel. Vorig jaar ook gezien tegen Club. Hele match rook inademen. Plezant

Ja, we hebben liever doelpunten die onterecht goedgekeurd worden?
Wat mij betreft mocht deze terecht goed gekeurd worden. Achterhoede duel verloren terwijl Burgess hem reglementair binnen kopt. Zo eentje waarover je kan zeggen: vroeger was het beter

Wat mij betreft mocht deze terecht goed gekeurd worden. Achterhoede duel verloren terwijl Burgess hem reglementair binnen kopt. Zo eentje waarover je kan zeggen: vroeger was het beter
De "achterhoede" verliest dat duel omdat er ene die offside stond besliste om te duwen en de verdediger zo niet vol in duel kan gaan

Zo moeilijk is dat toch niet he?

Dit lijkt echt op een wedstrijd in de competitie waar niemand echt iets wil doen. Een bekerfinale mag toch iets meer leveren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan