Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel eens iets nieuw.Geel voor een botsing
Toch ook 2 maten en 2 gewichten op dat vlak als je tegen Union speelt

Dan gaan we zondag nog minder voetbal zien?Verlenging is wel ideaal voor Club.![]()
Jullie mogen echt wel niet klagen vandaag imo. Maamar had al 3 keer geel moeten hebben.Geel voor een botsing
Toch ook 2 maten en 2 gewichten op dat vlak als je tegen Union speelt
Die vrije trap is gegeven tot waar Verschaeren zijn pasje naar Union is geraakt. Ref had iets van foert en liet passeren.Die vrije trap toch 50 meter te hoog laten geven?
Ge pakt er 2x geel op en vrije trap op potentieel gevaarlijke positie. Frappant welDie vrije trap is gegeven tot waar Verschaeren zijn pasje naar Union is geraakt. Ref had iets van foert en liet passeren.
Ik hoop dat Club er toch voor gaat dan.Dan gaan we zondag nog minder voetbal zien?

Tegen dit Union moet Club thuis toch simpel kunnen winnenIk hoop dat Club er toch voor gaat dan.![]()
Ik ga er niet van uit dat Union zondag zo zwak voor de dag komt. En als Club weer eens overmoedig wordt kan het weer alle kanten uit.Tegen dit Union moet Club thuis toch simpel kunnen winnen
Gaan ook nog eens vermoeidheid voelenIk ga er niet van uit dat Union zondag zo zwak voor de dag komt. En als Club weer eens overmoedig wordt kan het weer alle kanten uit.
Edit: ik stoor mij trouwens ook al heel de match aan dat fake-disco-geluid vanuit het rsca vak.
Tgoh er is toch niet veel gevoetbald vandaag dus zal wel meevallenGaan ook nog eens vermoeidheid voelen
Ik heb niet het idee dat ze zich moe lopen.Gaan ook nog eens vermoeidheid voelen
Tis al een wonder dat we die gehaald hebbenMoeten we nu echt hiervoor aan verlengingen beginnen?