Crypto - Nieuws en algemene discussie

Allemaal zo paniekerig over ADA, imho voor niks. Die zitten nog niet eens aan de helft van hun roadmap, het potentieel moet nog volledig ontplooid worden. Ze zitten dacht ik aan 90% decentralisation, 100% is nodig om Goguen te launchen.
Idd. Oh nee een munt na een pump van zoveel maand doet aan consilidation. 25% drop van ATH. Perfect normaal.

Laatst bewerkt:
Als ze niet verkocht hebben staan ze nu wellicht ook dik in profit. Tenzij ze toen shitcoins gekocht hebben natuurlijk.

I can confirm. Ingestapt in 2017 op bijna piek.
Veel shitcoins gekocht, maar vorig jaar alles omgezet naar ETH en BNB en ik sta ondertussen op bijna 200% vergeleken met December 2017.

Groei is wel gestagneerd sinds ik 25% BNB heb omgezet naar ADA :angry:

Groei is wel gestagneerd sinds ik 25% BNB heb omgezet naar ADA :angry:

nothing-is-more-5b33fb.jpg

Wat is jullie korte- en lange termijn visie momenteel? Ik ben benieuwd wat de algemene tendens is nu we toch al enkele maanden in de bullmarket zitten, die weinig tekenen van vertraging laat zien naar mijn mening.

Ik ben enkele weken geleden voor +- 50% in cash gestapt zodat ik sinds 2017 officieel op winst sta, wat er ook gebeurt. Ik ben nu met nog 1ETH en 5LTC aan het freerollen, maar blijf twijfelen over wat mijn plan eigenlijk is. Ik zou graag mijn investeringen beginnen diversifiëren en heb al een deel van mijn winsten (die ik nog eerder nam) in de beurs geïnvesteerd. Graag zou ik minstens 75% van mijn cryptovermogen richting de beurs brengen omdat ik het risico wil verlagen. Dat gaat niet per sé over een nakende crash, maar op lange termijn denk ik ook aan regulering, taxatie die uit de grijze zone gehaald zal worden, ... Desondanks geloof ik nog steeds in het potentieel van crypto en wil ik wel nog met een deel in de markt blijven.

De grote vraag is of ik mijn posities in ETH en LTC nu zou afbouwen, of deze munten gewoon - net zoals bij mijn aandelen - laat staan voor een termijn van 5 à 10 jaar, in de hoop dat er tegen dan geen vaste 40% winstbelasting op gehoffen wordt, Tether niet faliekant gecrashed is, mijn harde schijf met mijn wallet niet de geest heeft gegeven enz....

Dus: wat is jullie plan en hoe denken jullie hier over?

Terug
Bovenaan