Crypto - Nieuws en algemene discussie

Had het precies in de mot gisteravond dat er wel eens een dip zou kunnen aankomen. Alles verkocht, was leuk opstaan deze morgen.

Nu twijfelen om terug in te stappen of nog even te wachten op grotere dip.

BTC zit nu al de hele tijd in een rising wedge te traden, ik denk dat een correctie er toch weldra aankomt. Zaterdag is dikwijls een goede dag voor BTC en vandaag daalt de prijs. De 65K van deze week kwam er vooral door de Coinbase IPO. De target van een neerwaartse uitbraak van BTC zou rond de 43K liggen.
Volgende keer graag tijdig een pm sturen, dank. :unsure:

Ik zou toch niet verkocht hebben though. Gewoon wachten, wachten, wachten.

Gaat weer lekker dieper terug.

Ik vertrouw die meuk niet. Ik wacht wel even aan de zijnlijn.

(ja ik ben een noob)

Laatst bewerkt:
Dikke verliezen hier, maar ben eigenlijk blij met deze situatie. De cryptomarkt heeft nood aan een zuivering van al die shitcoins die de narrative van de kwaliteitscoins (BTC, ETH, mss Polka en paar anderen) ondergraven. Tijd dat al die shitcoin FOMO stopt en dat we weer kunnen focussen op de echte winnaars.

Dikke verliezen hier, maar ben eigenlijk blij met deze situatie. De cryptomarkt heeft nood aan een zuivering van al die shitcoins die de narrative van de kwaliteitscoins (BTC, ETH, mss Polka en paar anderen) ondergraven. Tijd dat al die shitcoin FOMO stopt en dat we weer kunnen focussen op de echte winnaars.
I agree. Dood aan de shitcoins.
Mijn verliezen vallen wel buitengewoon goed mee gelukkig.

I agree. Dood aan de shitcoins.
Mijn verliezen vallen wel buitengewoon goed mee gelukkig.
Als je met lage inzet toch redelijk winst wil maken moet je wel naar kleine coins zoals ADA, doge, holo,...
Ben begonnen met amper 100€, die is nu op een goeie maand 250€ waar ik mijn inleg al eruit gehaald heb. Met bitcoin of eth kun je met zo'n bedrag niet doen. Moet je direct enkele duizenden investeren...

Ik koop af en toe eens btc via BTC direct, dat gaat meestal vlot maar tegenwoordig ist daar precies veel minder.
14 dagen geleden 4 uren moeten wachten en deze morgen een aankoop gedaan om 8h00 en ik heb ze nog niet... op hun website zeggen ze dan "meestal binnen de 2 minuten".. (staat wel al "goedgekeurd").
En hun "online kantooruren" op zondag zijn normaal vanaf 10h00am... terwijl er nu nog altijd opstaat dat ze NIET online zijn.

Welke vlotte alternatieven zijn er nog om met gewone bankcontact btc aan te kopen buiten btc direct?

Had het precies in de mot gisteravond dat er wel eens een dip zou kunnen aankomen. Alles verkocht, was leuk opstaan deze morgen.

Nu twijfelen om terug in te stappen of nog even te wachten op grotere dip.
Idem hier, maar ik had maar 35% verkocht van mijn BTC. Mss toch op 50-52K een buy orderke zetten. Vannacht lag ik natuurlijk te slapen dus ik was te laat.
53,4K op dit moment, het zakt weer

Terug
Bovenaan