zwarten
Well-known member
we waren erop aan het wachten tot je investeerde.... #whaleOh de ironie ... Na lang twijfelen gisteren eindelijk eens wat geïnvesteerd in crypto. Ik had geen beter moment kunnen kiezen precies ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we waren erop aan het wachten tot je investeerde.... #whaleOh de ironie ... Na lang twijfelen gisteren eindelijk eens wat geïnvesteerd in crypto. Ik had geen beter moment kunnen kiezen precies ...
En nen hoop longs geliquideerdcumrocket gedumpt, kzit nu in poocoin
*edit*
kdenk da er mogelijk wel een hoop stoplosses gaan afgegaan zijn vannacht...
Volgende keer graag tijdig een pm sturen, dank.BTC zit nu al de hele tijd in een rising wedge te traden, ik denk dat een correctie er toch weldra aankomt. Zaterdag is dikwijls een goede dag voor BTC en vandaag daalt de prijs. De 65K van deze week kwam er vooral door de Coinbase IPO. De target van een neerwaartse uitbraak van BTC zou rond de 43K liggen.

blijkbaar stroompanne in china waardoor 40%!!! van de hashrate gedropt is. (dit gaat een manipulatietool worden mark my words)Volgende keer graag tijdig een pm sturen, dank.
Ik zou toch niet verkocht hebben though. Gewoon wachten, wachten, wachten.
Is nog wat vroeg om in te schatten hoor.Valt eigenlijk heel goed mee. Btc al terug richting 57k.
Ik had er 'tot nu toe' moeten bijzetten.Is nog wat vroeg om in te schatten hoor.

Kan een dead cat bounce zijn. Btc stond na de dump terug op 56k en nu weer 54k dus het kan nog zakken.Gaat weer lekker dieper terug.
Ik vertrouw die meuk niet. Ik wacht wel even aan de zijnlijn.
(ja ik ben een noob)
I agree. Dood aan de shitcoins.Dikke verliezen hier, maar ben eigenlijk blij met deze situatie. De cryptomarkt heeft nood aan een zuivering van al die shitcoins die de narrative van de kwaliteitscoins (BTC, ETH, mss Polka en paar anderen) ondergraven. Tijd dat al die shitcoin FOMO stopt en dat we weer kunnen focussen op de echte winnaars.
sinds gme is de aap wel uit de mouw. als reddit/social media zich onder een pump zet worden dikke profits gemaaktI agree. Dood aan de shitcoins.
Mijn verliezen vallen wel buitengewoon goed mee gelukkig.

Als je met lage inzet toch redelijk winst wil maken moet je wel naar kleine coins zoals ADA, doge, holo,...I agree. Dood aan de shitcoins.
Mijn verliezen vallen wel buitengewoon goed mee gelukkig.
Idem hier, maar ik had maar 35% verkocht van mijn BTC. Mss toch op 50-52K een buy orderke zetten. Vannacht lag ik natuurlijk te slapen dus ik was te laat.Had het precies in de mot gisteravond dat er wel eens een dip zou kunnen aankomen. Alles verkocht, was leuk opstaan deze morgen.
Nu twijfelen om terug in te stappen of nog even te wachten op grotere dip.