Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik begin te denken dat we een soortgelijke evolutie bezig zijn zoals de internetevolutie in de jaren 90-00, maar dan van ons monetair systeem.
Net zoals het www gaan overheden hierop controle/beheer willen krijgen, zijn er heel wat projecten die gaan sneuvelen, en gaan er enkele sterke spelers serieus aan waarde winnen (google, amazon,...).

Het is altijd gemakkelijk om zoiets te geloven nadat koerswaardes 1000x gegaan zijn. De vraag is of je het blijft geloven nadat de markt 70-80% gecrashed is. Daar is het dat de grootste opportuniteiten liggen.

Eth 3300$ 🚀

Alle het binance verhaal... gaat uiteindelijk om 5 eth, stonden er nog 5 op de ledger.

Maar binance ziet niets verdacht zeggen ze... dan vraag ik mij toch af in hoeverre Binance zijn verantwoordelijkheid neemt als dat geld gewoon verdwenen is?
In de Binance app, als je naar Security en dan Account activity of Device management gaat, moet je hierover toch wat kunnen terugvinden?

Het is altijd gemakkelijk om zoiets te geloven nadat koerswaardes 1000x gegaan zijn. De vraag is of je het blijft geloven nadat de markt 70-80% gecrashed is. Daar is het dat de grootste opportuniteiten liggen.

Eth 3300$ 🚀
Wanneer ge uw gevoel volgt dan doet ge meestal slechte trades.

Tip: check eens Wault Finance en Eleven Finance. Sommige coins hebben daar een stake reward van duizenden of zelf miljoenen APY.

Jezus, ETH. Gelieve wat te remmen, terug te komen, mij te laten inkopen om dan terug verder te gaan kthxbye.

Deze morgen dacht ik: die staat te hoog. Ma die blijft precies gaan. Had beter toch deze morgen bijgekocht miljaarde.

Jezus, ETH. Gelieve wat te remmen, terug te komen, mij te laten inkopen om dan terug verder te gaan kthxbye.

Deze morgen dacht ik: die staat te hoog. Ma die blijft precies gaan. Had beter toch deze morgen bijgekocht miljaarde.
Know the feeling, gelukkig staat die ETH bij mij op een interest account en blijf ik er af ;)
+25% op 3dagen, beat that shit banken ^^ en ja, nog altijd niet in mijn handen maar laat die maar stijgen.

Staat momenteel al op zijn Ath. Zie me daar niet meteen in inkopen
Vragen om een coin met goede fundamentals om in te investeren en vervolgens SOL afslaan 'omdat het al op ath staat' is een compleet verkeerde redenering.

Terug
Bovenaan