Crypto - Nieuws en algemene discussie

WEX intussen +40%. Deze gaat uitgroeien tot een monster, let op mn woorden.

Zelf deze morgen ook beetje Alpaca ingewisseld voor WEX en aan het staken voor ELE.
Even aanzien hoe dit verder loopt. Merci voor de tip alvast.

Denk dat het heel de week zo zal gaan, opbouw naar zaterdag SNL met Elon Musk? Vraag is natuurlijk wat er dan zaterdag/zondag gaat gebeuren
In the crypto groep die ik volg wachten ze met verkopen op het heel grote aandeel aan doge coins die door robinhood exchange zijn opgekocht weken geleden.

Zou zelf moeten opzoeken over hoeveel coins het gaat maar het gaat over een heeel groot deel van de coins in omloop.

In the crypto groep die ik volg wachten ze met verkopen op het heel grote aandeel aan doge coins die door robinhood exchange zijn opgekocht weken geleden.

Zou zelf moeten opzoeken over hoeveel coins het gaat maar het gaat over een heeel groot deel van de coins in omloop.
Aan het wachten op een dip bedoel je?
Dat zal dan sowieso na SNL zijn, voor die tijd gaan ze niet verkopen.

As ge naar die RSI kijkt van Doge, da sta al even boven de 70.
Het is van 23 april geleden dat hij nog keer aan de 30 stond van RSI.
Wel op de 4h charts.
Keer benieuwd hoelang dit nog ga duren dat gepump in die coin.

Blijkbaar heeft er iemand een grote driehoek getekend op de doge chart.
Als je het op mij hebt, een RSI indicator kan je gewoon toevoegen bij tradingview.
Dat heeft zelf niets met driehoeken te maken, zoek et keer op misschien ga je dan iets bijleren ;)

Litecoin is ook lekker gegaan vandaag, net als ETH en DOGE.
XRP is dan net goed naar beneden gegaan, maar die trekt zichzelf wel weer recht :)

Terug
Bovenaan