D
Deleted member 572
Guest
Sry guys, I jinxed itIdd.. die coin kan elk moment in mekaar crashen, zo gaat dat altijd met die shitcoins op enkele uitzonderingen na.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sry guys, I jinxed itIdd.. die coin kan elk moment in mekaar crashen, zo gaat dat altijd met die shitcoins op enkele uitzonderingen na.
Heb je daar zo veel geld in steken?20?60% dipke lol 130k gezakt
Das durven.20?60% dipke lol 130k gezakt

Thanks! Mijn 100 euro aan CR is een stukje minder waard nu, maar ik was toch van plan om deze te holden. Ik geloof ergens wel dat dit iets waard wordt. Maar ergens geloof ik ook dat het gewoon een shitcoin wordt.Sry guys, I jinxed it
en we zitten op nog geen 50k holders ejammer wou bijkopen toen het gezakt was tot 0.12, maar was te laat, enkele minuten later stond het al weer aan 0.2
Toont weer aan hoe sterk het geloof is. Een whale die blijft dumpen, maar de community blijft bijkopen...
200m market dipkeSnelste winst ooit?Net nog es €1000 ingeduwd![]()
Ik denk dat er bots zijn die je dan voor zijn volgens mijjammer wou bijkopen toen het gezakt was tot 0.12, maar was te laat, enkele minuten later stond het al weer aan 0.2
Toont weer aan hoe sterk het geloof is. Een whale die blijft dumpen, maar de community blijft bijkopen...
Snelste winst ooit?
Maar het boeltje in 30 seconden zien meer dan halveren, dat is beter dan drugs. I live for this shit
She bought?Wat een fucking ritje.
Ik lig hier met mn vriendin in bed allebei die chart in 't oog aan 't houden.
Gotta love this![]()