Sneeuwstorm
Well-known member
Mijn wallet stijgt wel in BTC-waarde!Precies gewoon dus ni meer te veel naar mijne wallet gaan kijken![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn wallet stijgt wel in BTC-waarde!Precies gewoon dus ni meer te veel naar mijne wallet gaan kijken![]()
liever niet...Misschien zit Elon ADA te kopen.
Morgen een tweet dat Tesla ADA betalingen accepteert.
Der zijn geen zekerheden meerZelfs cummies krijgen het te verduren niet te geloven

Vrij neutraal tbh. Scheelt wel een ferme slok op de borrel als ge er al een aantal jaar in zit natuurlijk, plus ik ben veel te lui om te panikeren en dat is de grootste kwaliteit die ge bij BTC kunt hebben.Ik vraag me af hoe de BTC maximalisten zich op dit moment voelen :')

Jesus. ADA 2 USD vandaag? lol
in sats zitten we nog ver van de piek van 2018. 8600 sats als ik me niet vergisJesus. ADA 2 USD vandaag? lol
Als we die sats halen van 2018 is het rond de 10 dollar?in sats zitten we nog ver van de piek van 2018. 8600 sats als ik me niet vergis
Vervang ETH door BTC:Ik vraag me af hoe de BTC maximalisten zich op dit moment voelen :')
hangt ervanaf wat btc doet he. Piek toen was 1.3 dollar bij btc 20kAls we die sats halen van 2018 is het rond de 10 dollar?
Der zijn geen zekerheden meer![]()

Als we dezelfde piek pair behalen is dat tussen de 9-10 dollar.hangt ervanaf wat btc doet he. Piek toen was 1.3 dollar bij btc 20k
pronostiekje. Sell off bij 2 dollar?ADA blijft gaan, al boven de 1,9$
Heeft op CB al 2 USD gehit. Zal wel dikke sell wall zijn. Net zoals bij 1 USD.pronostiekje. Sell off bij 2 dollar?