Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iedereen spreekt hier over investeren met geld dat ze kunnen missen, maar toch gaan ze hun inleg uitcashen na een bepaalde tijd? Wat is daar het nut van. Geld op de bank laten staan, doet u enkel maar geld verliezen omdat de inflatie hoger is dan de rente. Kunt ge het beter in de crypto laten staan of herinvesteren. Uitcashen lijkt me maar vreemd, het was in de eerste plaats toch geld dat ge kon missen.
Das de gezondste mindset imho: crypto met geld dat je kan missen --> als het fout loopt dan is het risico miniem
Natuurlijk zijn andere methodes ook OK é, alleen is daar het risico groter.

Still holding...zelfs een beetje bij gekocht ^^

Je lokale wallet =\= je coinbase bv?
Heb momenteel enkel coinbase wallet.
Zou natuurlijk leuk zijn als dat op coinbase geraakt
Nee programma installeer je op je pc. Dat is je lokale wallet. Vandaar kan je coins sturen naar een exchange die handelt in chia. Coinbase doet dat niet. Je gaat je dus moeten registreren op exchanges die de coins aanbieden die jij wil kopen of verkopen.

image0.jpg

Ge ziet dat het niet altijd met shitcoins hoeft te zijn

Ik heb ze wel nog niet gecasht, dus blijft virtueel :) Maar mijnen inleg is er wel al uitgehaald

mja maar tegen welke prijs? Terug wrappen naar eth chain kost gas.. en veel.
Volgens mij is het hier net de bedoeling dat als je erc-20 tokens ankoopt op deze manier, dat je het niet naar de ETH chain terug wrapped.

op pancake swap (bnb chain) zo ook perongeluk wrapped ETH aangekocht, kdacht dat die automatisch naar mainnet ging... tkostte mij praktisch niks, tging net omhoog toen ik uitzocht waar the fuck mijn ETH naartoe was en ik kon het terug verkopen met een beetje winst met minimale transactiekosten. https://bscscan.com/tx/0x2d339d40bd84325e12ae69fdc7b98321c3bbdd3089d10d9d64b9b6f040464a47

Als ze alle tokens die op ETH netwerk gebouwd zijn op die manier kunnen wrappen en vervolgens ook de munt wrapped zou kunnen staken, dan ist een manier om de hoge gas fees te omzeilen. (corrigeer mij als ik mis ben)

Laatst bewerkt:
Nope. Dat maak jij ervan.

Unlikely. Hopen op 21k is teveel van het goede. We hebben net een 30-35% drop gezien. Perfecte instapmoment voor zijn die meer exposure willen aan BTC.

Onthou dit moment voor wanneer no-coiners volgend jaar afkomen dat we met onze crypto winsten gewoon 'heel veel geluk' gehad hebben.
Wel, geef jij dan een in tijd en cijfers uitgedrukt criterium waaraan jouw stelling kan afgemeten worden.

Wel, geef jij dan een in tijd en cijfers uitgedrukt criterium waaraan jouw stelling kan afgemeten worden.
Deze drop is niet het einde van de bull markt. We zullen binnen 3 maanden zien of deze stelling ook klopt.

maar deze keer gaan ze mij niet liggen hebben.

Vorige keer had ik LTC gekocht op een piek in 2017, de week erna is dat naar ondergedoken en stond ik op -90% in portefeuille en mijn goesting was over :lol:

nu heb ik mezelf gejinxed met een paar tientallen euro's, maar nu koop ik wel extra op de drop. Heb me dat beklaagd vorige keer dat ik dat niet gedaan heb. Had ik toen opnieuw LTC ingekocht stond ik vandaag op +600%

maar deze keer gaan ze mij niet liggen hebben.

Vorige keer had ik LTC gekocht op een piek in 2017, de week erna is dat naar ondergedoken en stond ik op -90% in portefeuille en mijn goesting was over :laugh:

nu heb ik mezelf gejinxed met een paar tientallen euro's, maar nu koop ik wel extra op de drop. Heb me dat beklaagd vorige keer dat ik dat niet gedaan heb. Had ik toen opnieuw LTC ingekocht stond ik vandaag op +600%

Tot het zover is :biglaugh:. Mensen kijken in hindsight altijd terug naar die momenten alsof ze dom waren om toen niet bij te kopen, alsof men op dat moment kon weten dat crypto zo'n heropleving zou kennen. Op de momenten dat ik vorig jaar rond maart bij kocht, was crypto als dood bestempeld. Het had zijn feestje in 2017 gehad en was stilletjes aan het doodbloeden. Geen hype, geen nieuwsartikels, geen forumposts, niets. Dan koop je natuurlijk ook niet bij voor duizenden euro's. Maar die 300 euro van toen heeft mooi opgebracht uiteindelijk.

Als het écht opnieuw dipt, zal dat deze keer niet anders zijn. Waarschijnlijk gaat het sentiment nog vele malen lager liggen aangezien crypto dan al 2x een enorme piek en daling zal gekend hebben. Het is simpelweg niet zo eenvoudig om "eventjes de dip te kopen" als die zich voordoet :laugh: Al gun ik het iedereen natuurlijk van harte!

Ik ben benieuwd hoeveel activiteit deze thread nog zal hebben als de historie van BTC zich weer herhaalt. Als je écht in crypto gelooft en je wil op de dip kopen, dan begin je met accumuleren als deze thread naar de donkere wereld van pagina 2 is verbannen :baard:

ik heb een tactiek waarbij je niet kan verliezen:

when tweet from elon = true then
wait (35000)
buy BTC
loop

Ligt het aan mij of is de strategie van velen momenteel shitcoins kopen, wachten tot die op een exchange komt, boomen en uitcashen? Of gewoon shitcoins kopen, boomen en uitcashen?

Ligt het aan mij of is de strategie van velen momenteel shitcoins kopen, wachten tot die op een exchange komt, boomen en uitcashen? Of gewoon shitcoins kopen, boomen en uitcashen?

Denk dat er idd maar weinig zijn die zich nog iets aantrekken van waarvoor de coin effectief staat...enkele interesse in het % dus.
Je kan dat doen voor een paar keer met wat coins, maar ooit gok je toch verkeerd...

Terug
Bovenaan