Crypto - Nieuws en algemene discussie

Gvd kheb gisteren €10.000 naar bitstamp overgeschreven voor BTC bij te kopen, staat er nog niet op en nu dit gvd :D

Al die mensen die hier een mooi portefeuille hebben met alt-coins. Ik was op het einde van de 2018 bullrun ingestapt en die altcoins zijn voor mij -80% gegaan. Gelukkig had ik ook een stukje BTC & ETH die , na ook eerst -80% te zijn gegaan, alle verlies dubbel en dik goed gemaakt hebben.

Mijn taktiek om stukje bij beetje verkopen bij grote stijgingen pakt een beetje ambetant uit nu. Ik mis de hoogste pieken.

Allee, das fijn zo ene bitcoin dinges als nieuweling.
Vanmorgen gekocht en sta al op meer dan 10% winst.

Fijn :ROFLMAO:

Gvd kheb gisteren €10.000 naar bitstamp overgeschreven voor BTC bij te kopen, staat er nog niet op en nu dit gvd :D
Haha PIJN. 🤣

Ik was mij gisteren nog aan het afvragen wat we bij breakouts mogen verwachten bij deze koerswaarde maar 6k $ omhoog op 2 uurtje tijd. Nice.

Heb al een maand of 3 mijn ledger liggen. Wordt toch stilaan tijd om mn coins daarop te zetten. Alleen die verhalen wat je dan leest dat ze hun phrase kwijt zijn geraakt terwijl er een waarde op staat van 160+ miljoen schrikt me wel wat af. 😅

Goed moment eigenlijk om BTC nu te sellen? Gegarandeerd toch dat het nu weer even gaat zakken?
Misschien, misschien ook niet en gaan we eerst los naar 50k om dan te "crashen" tot 45k. Maar zelfs als het nu zakt, waarom zou je verkopen? Plots word je een speculant ipv een belegger, en als Tesla anderhalf miljard in BTC investeert is dat echt niet om er snel ff 10% mee te pakken hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan