Crypto - Nieuws en algemene discussie

Damn, brutal deze crash, net in lange tijd ook nog eens wat bijgekocht wel geen idee of dit de bottom is of niet.

Hoh, jawel eigenlijk. Enkel heb ik pas serieus ingekocht op ETH 2 weken geleden.
Als ik nu verkoop, valt dat verlies nog mee. En kan ik opnieuw inkopen als hij nog verder zakt.
Maar het is nu zo hard gecrasht op korte tijd dat een bounce vrijwel onvermijdelijk is. Het is quasi zeker dat de koers de komende dagen naar boven gaat corrigeren.

Ik heb nog wat VTHO staan dat nog niet zo hevig lijkt te dalen. Zet ik dat nu best om naar bijvoorbeeld BNB om Daan later hopelijk van de stijging van BNB te profiteren?

Het is eigenlijk het probleem geweest tijdens deze bullrun dat er te weinig serieuze correcties geweest zijn. Normaal moet de 21W EMA lijn tijdens een bullrun regelmatig worden getest en dat is nu niet het geval geweest.

Ik zit er al 2-3 maanden op te wachten. Sinds oktober 2020 hebben we de 21W EMA niet meer geraakt. Mooie correctie die al véél te lang is uitgesteld. Deze week dicht opvolgen en dan eens beginnen 'shoppen'. Hopelijk wordt er ook is grote kuis gehouden in al die shills van de laatste paar maanden.

fuck.... authorizing blijft hangen op coinbase :(

ah crap

An error has occurred​

Don't worry, we've been notified about the issue and are taking a look. Please try again in a few minutes, or if the problem persists feel free to add a Bug Report. Sorry for the trouble!

De top van de cycle? Hoe weet je dat deze nu bereikt zou zijn?

Volgens mij hebben we de top toch gehad ja, 65K, mooi rond getal.

Terwijl iedereen op twitter zijn profiel naar laser-eyes aan het veranderen was. Zoveel celebrities die BTC aan het shillen waren, zelfs Paris Hilton.
De rijkste man ter wereld die BTC gekocht en geshilld heeft. Wat kon er nog bij? Alle parameters voor een top waren daar. Ook het aantal newbies op dit forum (met alle respect)

En ETH die nog een laatste run gedaan heeft, dat zagen we in 2018 ook.
En de 1000x shitcoins hebben we ook gehad :)

Er is al veel nodig om BTC nog naar een nieuwe ATH te krijgen nu. Volgens mij wordt het daarvoor weer een aantal jaren wachten, maar een nieuwe ATH komt er zeker wel nog.

Structure op BTC was duidelijk gebroken en dan al die alts die pumpen overal... capitulation repeat eind 2017

Waarom maak ik hier altijd maar een paar honderd euro winst op? Zou iets meer vertrouwen in mezelf moeten hebben.

Sorry voor alle broeders die bloed zien vandaag :(

vNLkq74.png

Service Unavailable​

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

:headshake:
Card purchase currently unavailable

We cannot process your card purchase at the moment.

Please try again later.

Voor alle grafiekjesfans en de 21W EMA en de double flag wedges:

I have purposely left for separate consideration the Chart Readers. A small, passionate sect.
It is the claim that they can discern in the lines a pattern of behavior which reproduces itself and that certain of the peaks and valleys tell him when it is about to do it again.
His technical jargon contains such phrases as "head-and-shoulders formation" "double tops" and "breakaway formation".
It is the popular feeling in Wall Street that chart readers are pretty occult professors, but somehow most of them are broke.
They don't mind losing money, but it would be more than they could stand to lose their faith in thair beloved chart system.

1940. "Where are the customer's yachts".

Maar anno 2021 blijven retailbeleggers uiteraard nog altijd heilig overtuigd van hun technische analyse grafiekkunde.

Terug
Bovenaan