Crypto - Nieuws en algemene discussie

Mag ik vragen dat @Crashtestdummy nog es aan zijn teelbal voelt? Vorige keer heeft dat wonderen gedaan.
Naamloos.png

Mijn visie verdedigen zonder ad hominem, met wat financiële achtergrond en citaten uit finance klassiekers is geen narcisme. Ook niet als die visie niet strookt met de uwe.

Maar geen nood, ik heb zowat gezegd wat ik wilde zeggen en beloof dat ik niet terug kom tot bitcoin onder 1000 komt.

Verder: veel plezier iedereen en zijt voorzichtig, zoals mijn grootmoeder zou zeggen! :hug:
Ik heb een visie maar eigenlijk ook alle waarheid in pacht en iedereen die anders denkt is fout bezig. Gij zijt de perfecte schoonmoeder ja.

We zijn op een punt gekomen dat quotes of zelfs feiten u geen credibiliteit meer geven door hoe ge u gedraagt.

Geen ad hominem maar also @JanusDR:
Maar Vierkant van Beyond Gaming, die dat naast zijn werkuren wat voor de lol doet, die kan dat.

Fuck, ADA precies dik gedumpt ... Mijn balance is weer om zeep op Binance :-(
Bij BTC valt de schade nu nog mee maar de alts krijgen er echt zwaar van langs

Fuck, ADA precies dik gedumpt ... Mijn balance is weer om zeep op Binance :-(
Bij BTC valt de schade nu nog mee maar de alts krijgen er echt zwaar van langs

Idem. Nu soit, ik verwacht niet dat het in enkele dagen volledig zal opgelost zijn.
Het zal weer weken/maanden climben zijn...

Ik snap de insteek van JanusDR wel, gezonde scepsis is nodig als ook nieuwelingen een beetje wijzen op het risico.
Maar constant hetzelfde bubbelargument herhalen, alleen maar wanneer er eens een stevige dip is, is ook niet de manier + de meeste nieuweling gaan er op dit moment niet meteen 10-100k in leggen.

Heu? ADA staat op dit moment $1.72? Dat is toch niet slecht? Dat is hoger dan een maand geleden...
Nee in feite niet. Maar mijn balance nam wel een duik :)
Ik ben toch aan het zien om mijn alts naar BTC te converteren, maar ik laat sowieso wel nog een beetje in de coins zitten.
Ik denk dat altseason wel eens voorbij zou kunnen zijn nu, en dan kan het zijn dat de satwaarde van uw coins blijft zakken voor een lange tijd.

Welke relevantie heeft market cap bij crypto?
Wat is de hypothetische prijs die een koper betaalt voor alle bitcoins, gebaseerd op de laatste marginale transactieprijs? Dat houdt geen steek want dan is die coin niets meer waard aangezien het zogezegd currency is.

In die zin is de potentiële prijs van zijn coin helemaal niet 'onmogelijk', louter gebaseerd op een concept als market cap dat totaal niet bruikbaar is bij activa die geen waarde hebben als ze in hun geheel eigendom zouden zijn van 1 eigenaar.
Eerste keer dat ik het voor 100% eens met u ben :p

Nee, omdat iemand anders het totaal out of reality vond dat ik ook maar de pretentie zou hebben dat ik ooit zou mogen les geven in economie.
Iedereen met een economisch georiënteerde bachelor of master kan na het volgen van een D cursus aan minderjarigen economie lesgeven.
Wat wel out of reality is, is het idee dat een school iemand met jouw postgeschiedenis daarvoor zou aanvaarden.

Galapagos is van het afgelopen jaar.
SPCE, PLUG, NKLA ook.

Maar laat dat vooral uw assumptie van "janus heeft outdated ideeën.
Ik, moonblade, ben pas de 3700ste in de geschiedenis die af komt met het idee dat ik een nieuwe manier van investeren heb want ik zit op de cutting edge van nieuwe technologie en heb de afgelopen jaren winst gemaakt" niet in de weg staan.
Je zevert er maar wat op los. Buy low& sell high nadat je in een bepaalde markt een opwaartse trend geïdentificeerd hebt is iets dat eigenlijk 90% van investeerders hanteren. Daar is niets nieuws aan.

Uiteindelijk komt het erop neer dat je het beter meent te weten dan mensen die met crypto effectief geld verdienen, alhoewel je uiteindelijk zelf te kennen geeft 'niet te weten' hoe je geld kan verdienen met crypto.
Er valt niets te leren uit mensen die hun onwetendheid afdoen als kennis. En de namen die voor zulke mensen bestaan zijn alleen maar scheldwoorden.

Zoals eerder gezegd, is dit gewoon een coping mechanisme dat voor jou rationaliseert waarom je een opportuniteit als crypto aan je hebt laten voorbijgaan. Des te pijnlijker het is om op dit moment aan de zijlijn te moeten staan kijken hoe je +1000% profit gemist hebt, des te harder je overtuiging moet zijn dat dit in hindsight een goede keuze was. Maar het was het niet. Get over it.

Jouw opinie over crypto is de enige bubbel in deze topic. 'Crypto is een bubbel' is een falling knife, dat je alsmaar lager blijft inkopen (doubling down), in de hoop dat je imago ooit nog zal herstellen.

Terug
Bovenaan