Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ach ik hodl al sinds 2016, dit is peanuts he :D

zeker omdat ondertussen mijn inleg er uit gehaald is en ik dus niets meer te verliezen heb. Heb 2 jaar op -90% verlies gestaan. En nu zit ik nog op 200% winst dus zo’n rentes vind je nergens.

alleen ff jammer dat er deze week 9k verdampt is 🤭

Ben gewoon blij dat ik de inleg uitgecashed heb een paar maand geleden en ik dus echt zorgeloos kan kijken

VET heb ik om een of andere reden nooit echt gevolgd. Kan iemand me dit verkopen ? Waarom wel, waarom niet ?

Kan je ook staken, je krijgt dan wekelijks wat VTHO, wat je ook weer kan verkopen.

Ik heb er zelf ook, ik denk dat onder de 5 USD cent een heeeeeel goeie prijs is om te kopen. Als VET deze bullrun niet stijgt, dan zal het volgende bullrun wel zijn. Is een goeie coin met al heel wat partnerships, vooral in de medische & logistieke sector dus.

Kan je ook staken, je krijgt dan wekelijks wat VTHO, wat je ook weer kan verkopen.

Ik heb er zelf ook, ik denk dat onder de 5 USD cent een heeeeeel goeie prijs is om te kopen. Als VET deze bullrun niet stijgt, dan zal het volgende bullrun wel zijn. Is een goeie coin met al heel wat partnerships, vooral in de medische & logistieke sector dus.

Enig idee wanneer dit op Coinbase komt?

Enig idee wanneer dit op Coinbase komt?
Neen, ik heb hem gekocht op bitvavo. Kan je met bancontact geld op plaatsen, ging allemaal heel snel.

Tis ook slim om die coin nu te kopen, VOOR hij op andere exchanges staat, want een exchange listing is heel vaak gevolgd door stijgende prijs.

VET & ADA ga ik bijkopen wanneer de markt wat stabiliseert. Ik denk niet dat dat nu al is, zal nog komende dagen/weken afwachten. BTC moet stabiliseren

Je kan ook blijkbaar BTC shorten, nu dat is wel meer risico, maar in een bear market zeer gunstig. Zijn er hier ook mensen die BTC shorten?

E2AJiBGWYAA91eA.jpg
Hoe zit dat eigenlijk? Is dat gelijk die wault en waultswap (wex). Toch geen extra coin hoop ik? Want bij wex heb je wex en wault. Is ingewikkeld vind ik.

samenwerking met Walmart is al een feit

Maar wie moet er hier VET kopen om van die blockchain gebruik maken of is het gewoon een naast elkaar draaiende blockchain die beheerd wordt door Walmart maar op basis van Vechain technologie? Want dat is nogal ambigue in dit verhaal.

Wel belangrijk om te weten om te bepalen of zoiets een prijsduwend effect heeft.

Maar dat lijkt de laatste tijd werkelijk niets uit te maken. Hopelijk in de long run komen de sterke projecten er sterker uit
Klopt. Zoals gezegd, de intrinsiek goede projecten zullen het wel terug goed gaan doen. Geduld is een schone deugd in cryptoland.

Terug
Bovenaan