Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geld staat er bij mij binnen de 5 minuten op (KBC Bank).Juist lullig dat die overschrijvingen naar coinbase zo lang duren anders had ik nog een klein bedragje bijgezet nu![]()
En zwaar depri zijn als de bear market begint of door alle gemiste kansen door te vroeg te verkopenDe hele dag naar de charts kijken voor mentaal orgasme.

Depri? Nee, dat hoort er gewoon bij. De top kopen is geen realistische verwachting om te beginnen.En zwaar depri zijn als de bear market begint of door alle gemiste kansen door te vroeg te verkopen![]()
In hindsight, als een prulbedrijf als paypal bitcoin in september van 10k naar 20k kon duwen, dan wist je eigenlijk al dat het nieuws van tesla niet zou stoppen bij een pump van 39k naar 'amper' 44k.
49k$ intussen
En al dat geld stroomt na het afkoelen van de BTC rally terug door naar alts ...
Ik heb de afgelopen 3 maanden met crypto meer geld verdiend dan ik op 3 jaar kan bijeen sparen. Op het einde van deze rally zal dat het equivalent van 5-10 jaar sparen zijn. Volledig leningsvrij voor mijn 40ste.
Lifechanging indeed.

Geld staat er bij mij binnen de 5 minuten op (KBC Bank).
Als je investeerde in Apple, als je investeerde in Amazon van in het begin. Zo kan je het bekijken voor alles. Hindsight is 20/20.
Das ook ewa de grote fout die veel mensen maken. Beetje verblind door wat had kunnen zien en sommige die dan onnodige risico's nemen om dat in te halen.
Zie post #100.Heeft hier iemand een idee over wat de regels zijn inzake de belastingen?
De clue van het verhaal is: als je vroeg investeert, dan voel je daarbij op dat moment steeds oncomfortabel. Dat is normaal want je neemt risico's op een moment dat de markt alle kanten kan uitgaan en niemand erin gelooft.Als je investeerde in Apple, als je investeerde in Amazon van in het begin. Zo kan je het bekijken voor alles. Hindsight is 20/20.

Ik zie ze hem nog van twitter gooien eerlijkgezegd.Ik dacht voor het eerst sinds lang nog eens de Twitterpagina van Elon Musk te bekijken (gebruik zelf geen Twitter), die gast komt precies recht van 4chan met zijn memes en getrol. :')
Zie post #100.