Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnks had ik nog niet gezien!Per transactie van PR krijg je 5% van het aantal verdeeld over alle holders, dacht ik.
Op de website staat dit: Passive Income? 5% Back to all holders.

Idd, en ETH heeft dan BTC ook niet geflipt. De vraag is, als ETH BTC flipt, of dat geen gigantische ETH selloff gaat triggeren.De narrative van BTC is inferieur en er gaat een coin BTC flippen was er vorige bull market ook.
Ik geloof niet dat dit meteen zal gebeuren. Bitcoin is de safe bet en zal dat hoogstwaarschijnlijk ook blijven.
ALS de flippening van BTC met ETH gebeurt, weet ik alleszins dat al mijn ETH meteen de deur uitgaan voor BTC.Idd, en ETH heeft dan BTC ook niet geflipt. De vraag is, als ETH BTC flipt, of dat geen gigantische ETH selloff gaat triggeren.
BTC heeft nog altijd meer een status van store of value dan ETH.

Idd, en ETH heeft dan BTC ook niet geflipt. De vraag is, als ETH BTC flipt, of dat geen gigantische ETH selloff gaat triggeren.
BTC heeft nog altijd meer een status van store of value dan ETH.

Marketcap ja, 1 ETH moet ongeveer 0,162 BTC waard zijn daarvoor, ik weet niet of dat realistisch is. Misschien 0,12 ofzo tijdens de zomer, dat zou nog kunnen.Naar wat kijk je dan precies om de flip te zien? Wss noobie vraag
Ik dacht marketcap maar dat scheelt nog steeds 50%...dus zal wss iets anders zijn?![]()
Bitcoin als betaalmiddel, tenzij echt voor heel dure dingen, is toch al lang het idee niet meer? Wie dat nu nog gelooft is toch echt slecht geïnformeerd.Is het grote verschil met het begin van de vorige bearmarket niet dat er nu alternatieve, ecologischere, technisch betere coins uit de pennyzone zijn en een geloofwaardig, beter alternatief kunnen vormen? Bitcoin heeft de weg geopent maar waarom nog bij bitcoin blijven? Voor betaalsystemen, grote merken, zelfs landen die bitcoinbetalingen toelaten is het nu een veel kleinere stap om bv. ethereum, ada, ... toe te laten. Gaat bitcoin er dan ooit nog uit geraken als inferieure coin?
Maar uiteindelijk is dat toch niet het grootste probleem (toch voor Bitcoin momenteel)? Daar is het de volatiliteit dat er voor zorgt dat het geen echte use-case heeft als betaalmiddel.Bitcoin is goed om veel waarde te kunnen transporteren, maar het is niet geschikt om er een brood mee te kopen.
Terwijl Bitcoin traag is en te hoge transactiekosten heeft (voor kleine betalingen), heeft het wel al zijn veiligheid bewezen. Zijn die proof-of-stake coins wel even veilig en gedecentraliseerd als Bitcoin?
Klopt, dan kan je ze gewoon verhandelen via de centralized exchanges als je daar een account op hebt.Wilt dat dan zeggen, als CR op de exchanges verschijnt, ik die gewoon vanuit mijn trustwallet naar mijn exchange account kan sturen zonder die terug te moeten omzetten in smartchain met pancakeswap?