Crypto - Nieuws en algemene discussie

'k weet dat het niet te voorspellen is, maar wanneer denk jij dat het ideale moment zal zijn om te verkopen? 2021-2022 heb ik u al zien vermelden? Ik zou willen verkopen, niet om uit te cashen maar om terug in BTC te steken als het lager zou staan dan wanneer ik heb ingekocht. Misschien wel riskant als het niet zover zou dalen..
Dat ideale moment krijg je nooit getimed. Je gaat er mee moeten leren leven dat de top timen quasi onmogelijk is en dat je beter gespreid uitstapt, ook al kan het nadien nog 10k's € doorstijgen.

Interessant is om @woonomicte volgen die blockchain indicatoren monitort voor uitstap signalen.
BTC wordt nog steeds massaal getransfereerd van exchanges naar wallets.

En @100trillionUSD voor zijn S2F model
Je kan die chart hier live volgen :) https://digitalik.net/btc/#

Dit zou nog minstens 2 - 5 maanden zo moeten doorgaan.

Iemand die weet of je jezelf moet verifiëren op Binance wanneer je een crypto deposit zal doen en enkel daarmee andere crypto koopt? Van zodra je met fiat werkt, begrijp ik dat verificatie nodig is. Maar als je enkel met crypto werkt, lijkt me dit niet noodzakelijk. Klopt dit?

Ik kan het natuurlijk uitproberen, maar heb geen zin om straks met een geblokkeerd account te zitten waar crypto opstaat totdat ik mezelf geverifieerd heb.

net men stablecoins overgezet naar dydx. + 20% rente op dit ogenblik op dai en usdc
wel in totaal +$200 moeten betalen om over te zetten van uniswap naar dydx. Gas fees.........

net men stablecoins overgezet naar dydx. + 20% rente op dit ogenblik op dai en usdc
wel in totaal +$200 moeten betalen om over te zetten van uniswap naar dydx. Gas fees.........
Heb daar ook al over nagedacht, maar dan zit je wel met het extra wisselkoersrisico USD/EUR die in uw winsten zal snijden. Het is natuurlijk niet gezegd dat USD nog verder zal dalen, maar de kans zit er wel in en daar moet je rekening mee houden.
Ik wou dat er een EUR stablecoin was, maar dat is niet praktisch blijkbaar omwille van de negatieve interestvoeten die de ECB aanrekent om geld te parkeren bij hen. Begrijp ook niet waarom Makerdao nog geen EUR stablecoin gemaakt heeft.

Heb daar ook al over nagedacht, maar dan zit je wel met het extra wisselkoersrisico USD/EUR die in uw winsten zal snijden. Het is natuurlijk niet gezegd dat USD nog verder zal dalen, maar de kans zit er wel in en daar moet je rekening mee houden.
Ik wou dat er een EUR stablecoin was, maar dat is niet praktisch blijkbaar omwille van de negatieve interestvoeten die de ECB aanrekent om geld te parkeren bij hen. Begrijp ook niet waarom Makerdao nog geen EUR stablecoin gemaakt heeft.
Euro stablecoin bestaat wel: https://eurs.stasis.net/

Ik weet er echter niet zoveel van als van de gekende stablecoins, ook de market cap is heel laag

Euro stablecoin bestaat wel: https://eurs.stasis.net/

Ik weet er echter niet zoveel van als van de gekende stablecoins, ook de market cap is heel laag
Tgoh, ik wist wel dat die bestond, maar ik zou het niet vertrouwen om daarin geld te parkeren. Enkel beschikbaar op uniswap dan nog, en is niet bepaald goedkoop om aan te schaffen met de huidige eth gas fees. Je kan die ook nergens laten renderen behalve op youhodler (en dat lijkt mij ook fishy)

Ik zou een deel van mijn winsten in stellar/ethereum/vechain willen verzilveren in euros. Hebben jullie goede ervaringen met bepaalde sites (betrouwbaarheid/redelijke fees)? Liefst geen schimmige automaat in Oostende :D

Ik zit op Poloniex - daar kan je precies enkel via 'Simplex' verkopen - iemand daar ervaring mee? is dus nog tussenstap begrijp ik:

Zuur. Deed die scammer zich voor als een familielid ofzo?
Denk eerder misschien van die websites die opgericht zijn waar staat "zend zoveel btc en wij zenden het dubbele terug". Ik zie het veel op Twitter voorbijkomen, het lijkt dan van de bekende persoon te komen, maar is het niet. Ook veel comments eronder als "thank you, it worked!"

Denk eerder misschien van die websites die opgericht zijn waar staat "zend zoveel btc en wij zenden het dubbele terug". Ik zie het veel op Twitter voorbijkomen, het lijkt dan van de bekende persoon te komen, maar is het niet. Ook veel comments eronder als "thank you, it worked!"
Lol, als je daar intrapt blijf je beter heel ver weg van crypto en bij uitbreiding van het internet.

Op Telegram zijn er groups met duizende members waar ze een gans chat script laten afspelen van zogezegde 'mensen' die een return op hun coins hebben gekregen. Een heel 'natuurlijke' chat waar ge dan 'mensen' hebt die vragen stellen over de werking, 'mensen' die confirmeren dat het werkt, etc..

Net 10K Crypto.com CRO gekocht. Aan het twijfelen of ik door ga tot 50k. of dat ik 50 BNB zou kopen. Ik wil graag een visa crypto kaart proberen.

Terug
Bovenaan