Crypto - Nieuws en algemene discussie

KBC --> kraken --> KBC werd geblokkeerd 2j terug ofzo. Heb het niet meer geriskeerd.

Ik wil op zich wel voor een deel in crypto blijven maar niet weten of ik mijn eigen geld, wat gewoon legit is, terug in euro's kan krijgen is toch wel vervelend.

Grootorde zal een 50k zijn maar heb indertijd maar een paar duizend euro geprobeerd en dat ging al niet.

Ingewikkeld dossier: ruling via advocaat
Makkelijk dossier: bel even op voorhand naar de bank en mail eventueel je transacties door

Schrik hebben dat je je geld kwijt gaat zijn, is gewoon bangmakerij imo.

I like rainbows :love: Voornemens 2023= al mijn "spaargeld" verdeeld in crypto. Kzal in 2025 meedelen hoe het uitgedraaid is :unsure:

bitcoin-rainbow___media_library_original_2280_1354.jpg
en hoe is het uitgedraaid?

Sorry was nog eens door de posts van 2022 aant gaan toen het puntje bearmarket was :p

Benieuwd waar we gaan landen voor de "cycle top" in het komende kwartaal (ervan uitgaande dat de geschiedenis zich ongeveer zal herhalen). $150K is toch wel het minimum dat ik nog verwacht... dat is "maar" 20% hoger dan de huidige waarde.

$200K lijkt mij dan weer wat far-stretched... vorige cycle werd er geroepen dat we zeker naar $100K gingen gaan en zijn niet hoger geweest dan $69K... $200K kan wel eens opnieuw zo een ding worden. :)

Het is altijd moeilijk om dat in te schatten, want vorige keer had iedereen die 100K verwacht.
We hebben wel nog geen echt altseason gezien, meestal komt dat er toch aan aan het einde van de bullrun. En als de geschiedenis zich herhaalt piekt BTC meestal ergens in november of december.
Alles staat in feite hoog, ook aandelen, dus de kans bestaat dat die wel eens corrigeren en ook BTC en de rest van crypto meesleuren.

Toch enkele 'altseasons' geweest al deze run. Maart '24 en november '24 komen in mij op.

Gaan misschien de all time high weer testen straks.

Toch enkele 'altseasons' geweest al deze run. Maart '24 en november '24 komen in mij op.

Gaan misschien de all time high weer testen straks.

Maart '24 is de Bitcoin dominantie toch niet gedaald? Was zelfs nog licht gestegen. Dus helemaal geen altseason toen.
November '24 is ze gedaald tussen 11 november en begin december met nog geen 5% (mss net voldoende om van een "mini-altseason" te spreken.
De grootste daling is in feite deze zomer nog gebeurd tussen begin juli en midden augustus.
Maar een echte altseason (duidelijk te zien op de tradingview link) zoals in de lente van '21 hebben we idd (nog) niet gehad deze run.

Maart '24 is de Bitcoin dominantie toch niet gedaald? Was zelfs nog licht gestegen. Dus helemaal geen altseason toen.
November '24 is ze gedaald tussen 11 november en begin december met nog geen 5% (mss net voldoende om van een "mini-altseason" te spreken.
De grootste daling is in feite deze zomer nog gebeurd tussen begin juli en midden augustus.
Maar een echte altseason (duidelijk te zien op de tradingview link) zoals in de lente van '21 hebben we idd (nog) niet gehad deze run.

Ik herinner mij dat precies zo. Was toen op skivakantie en was elke dag een nieuwe all time high in mijne portfolio. Kan ook gewoon door een sterke btc geweest zijn wel.

Betwijfel of we ooit nog zo'n altseason gaan krijgen als begin '21 of beter nog eind '17.

Terug
Bovenaan