Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik had precies beter niet zo vroeg teruggekocht nadat ik alles had buitengeworpen op de top. Nu geen cash meer in de crypto portefeuille, zal het moeten uitzweten. Nog steeds op winst maar niet genoeg naar mijn goesting.

Blijkbaar is de BTC op 10/10 ook naar 104K gedropt. Dus als we even dat level hertesten, wat dikwijls gebeurt, dan is het nog geen ramp als BTC van hier terug bouncet. Als we onder de 100K gaan zou het natuurlijk een slechte zaak zijn voor de rest van de bullrun, aangezien dat toch een belangrijke psychologische drempel is.

Hier paar jaar geleden alles verkocht

En nu aan het wachten op een stevige crash om terug eens in te kopen nu ik terug wat geld heb

Blijkbaar is de BTC op 10/10 ook naar 104K gedropt. Dus als we even dat level hertesten, wat dikwijls gebeurt, dan is het nog geen ramp als BTC van hier terug bouncet. Als we onder de 100K gaan zou het natuurlijk een slechte zaak zijn voor de rest van de bullrun, aangezien dat toch een belangrijke psychologische drempel is.
ben ik blind of staat het op 89k

We moeten toch stilaan gaan bouncen vanaf hier, lijkt mij. Als we onder de psychologische grens van $100K zakken, gaat de mainstream media ook weer schrijven over een cryptocrash en lijkt het mij aannemelijk dat alles nog veel dieper zakt op korte termijn.

Ik heb net ook terug ingekocht. Al geleerd dat ik tegen de logica (zit nog wel wat bearish nieuws aan te komen in de komende 2 weken) in moet gaan :D

Ik wacht tot we onder de 100K grens gaan en het dan nog verder doorzakt
Kans is groot dat dit eraan zit te komen

Ik wacht tot we onder de 100K grens gaan en het dan nog verder doorzakt
Kans is groot dat dit eraan zit te komen
Oof, als ik dit topic check op jouw posts 😅 . Je hebt al enkele jaren geleden verkocht en sindsdien blijkbaar een perma-bear, waarom steek je tijd in crypto als je toch nooit koopt? :p Heel de bull market vanaf begin 2023 (16k) mislopen, meerdere dips geweest van -30%/-20% en nog steeds hopen op lager? Of ben je gewoon al 2 jaar aan het trollen? 😆

Oof, als ik dit topic check op jouw posts 😅 . Je hebt al enkele jaren geleden verkocht en sindsdien blijkbaar een perma-bear, waarom steek je tijd in crypto als je toch nooit koopt? :p Heel de bull market vanaf begin 2023 (16k) mislopen, meerdere dips geweest van -30%/-20% en nog steeds hopen op lager? Of ben je gewoon al 2 jaar aan het trollen? 😆
Kijk eens naar de post van MR Slave

Over een jaar zitten we aan 25K dan is het de moment om in te kopen.

Kijk eens naar de post van MR Slave

Over een jaar zitten we aan 25K dan is het de moment om in te kopen.

fortune-teller-crystall-ball.gif

Ik ga full on chainlink nu ze partnerren met swift. Dat is imo x3 op een paar weken als trump het weer niet jinxed.

Ik hou het vrij standaard met btc/eth/sol. En nog een 1 of 2% in shitcoins.
Zit ook > 50% cash.
SOL is nu een berekende gok met de ETFs die (hopelijk) goedgekeurd worden binnenkort.

Terug
Bovenaan