ElkeGaming
Active member
ik heb verschillende alt coins
Zou ik deze niet omzetten naar btc of eth?
Ik ben geen trader daarom mijn vraag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen is over altseason aan het spreken. Ik zou nu toch niet omzetten. (not financial advice and do your own research)ik heb verschillende alt coins
zcl en ltc verlies andere lichte winstiedereen is over altseason aan het spreken. Ik zou nu toch niet omzetten. (not financial advice and do your own research)
Dat is nog niet het leukste eraan. Het wordt niet aan de USD prijs gelinkt. En direct naar hun eigen pool.
Weer een zuren die zelf spijt heeft dat hij geen Bitcoin heeft en die dus wat FUD komt verspreiden.![]()
Bitcoin could become 'outlawed the way gold was outlawed' in 1934, speculates Bridgewater's Dalio
Bitcoin is enjoying its moment in the sun now but the world's No. 1 digital asset could face major resistance by government's looking to rein in the...www.marketwatch.com
Weer een zuren die zelf spijt heeft dat hij geen Bitcoin heeft en die dus wat FUD komt verspreiden.

Dat is natuurlijk typisch als er veel dumb money in Bitcoin vloeit, ondertussen zullen de whales in hun handen wrijven.tgaan der al veel weer hun stimulus checks er weer uitgetrokken hebben uit paniek

De mensen die zelfs op de piek van de 2017-2018 bull market bitcoin gekocht hebben, hebben hun geld bijna verdriedubbeld. Als je bitcoin koopt is het best uiteraard om te dollar cost averagen en te kopen op momenten dat de prijs laag staat, niet op het moment van een dikke rally. Geen geld er in stoppen dat je niet kan missen.Hln zet zijn beste beentje nog eens voor: https://www.hln.be/mijn-gids/vier-goede-redenen-om-geen-bitcoins-te-kopen~af895cb37/
Vooral de eerste reden is er eentje om te onthouden.
Wat COTI gekocht gisteren. Gaat ook nog goed stijgen in de toekomst.