Crypto - Nieuws en algemene discussie

Toeval wil dat we onlangs eentje hebben ontmanteld in één van onze server lokalen.
Er is geen tamtam gemaakt, we wachten tot er iemand naar die specifieke plaats komt om dat te controleren.
Daarna zullen stappen ondernomen worden. Vermoeden is er, bewijs nog niet.

Weet eigenlijk niet hoe dit wettelijk allemaal gekaderd kan worden, is een zorg voor JD.
Enkel systeembeheer en netwerk beheer kan in deze lokalen, dus twordt best spannend imho (deur toegang via badge + logs beschikbaar)

*grabs popcorn and sits back*
Hier nog iets van gekomen trouwens?

Weerstand bereikt geweest, en dus nu een bullrun? Gisteren geflirt met de grens van 43k euro, is nu alweer 45k euro waard.
Of nog te vroeg gejuicht?

Dus note to myself, als bitcoin naar een nieuw dipje gaat, gaat blijkbaar de rest ook mee.
Beter dan even aan de kant staan, tot de bodem bereikt werd, en dan mogelijk weer up.

Je weet het nooit wanneer de bodem bereikt is hé. Het kan volgende week 60K staan of het kan 40K staan :)
Alts zijn bijna altijd gelinkt aan de BTC prijs, als BTC crasht dan ook de alts, en soms crashen ze nog veel harder dan BTC, maar bouncen ze ook meer terug als BTC ook weer stijgt na een crash. Vanzelfsprekend koop je natuurlijk het best tijdens een dip.

Hoe kom je op 5 maanden uit?

Dat is gewoon wat ik en vele anderen denken. Nu weer 3de Corona golf dus alles weer even in een 'dipje'. Tegen de zomer, late zomer zijn de meesten ook ingeënt en wordt het marktsentiment ook weer wat positiever.

Ik zit nu sinds kort in een beperkte TG groepje van een whale die toch al heel wat goeie calls gedaan heeft en veel weet en wat eraan zit te komen bij heel wat projecten. Niet dat ik hem blindelings volg maar hier en daar probeer ik toch wat mee te pikken als ik kan.

We zitten nu in de 'belief' stadium...op naar de thrill en euphoria😊

wall_st_cheat_sheet.png__800x546_q85_crop_subsampling-2_upscale.png

Zijn hier nog mensen die ETH2.0 staken via Binance ? Had dat gisteren met m'n zatte botten aangeklikt.
Heb de rules net eens even nagelezen maar ben niet helemaal mee.
Mijn ETH's staan niet meer in m'n portefeuille maar zijn vervangen door BETH's.
Hiervoor ga ik dan blijkbaar on-chain beloningen krijgen. Maar wat houden deze dan in ? En als ik nu die BETH's omruil voor een andere crypto ben ik m'n ETH's dus kwijt ?
Onderstaande komt van Binance :

• FAQ's :
  • 1. Wat is ETH2.0?

ETH 2.0 is de langverwachte upgrade naar het Ethereum-netwerk die onder andere belooft de schaalbaarheid, snelheid, efficiëntie en duurzaamheid van het netwerk te verbeteren zonder in te leveren op veiligheid en decentralisatie. De ETH-gemeenschap wil dit bereiken door verschillende updates in drie fasen uit te rollen.

2. Wanneer kan ik mijn gestakete ETH inwisselen?

Gestakete ETH kan niet worden ingewisseld totdat Shard Chains volledig zijn geïmplementeerd. Dit betekent dat je ETH gestaket blijft tot het einde van Phase One. Binance tokeniseert echter BETH voor gebruikers. BETH vertegenwoordigt je gestakete ETH op een 1:1-basis, zodat je je vastgezette activa kunt blijven gebruiken voor handel en opnames. Je kunt je BETH omwisselen naar ETH zodra ETH 2.0 Phase One live gaat. Je ontvangt dan een bedrag aan ETH gelijk aan je BETH-bezit op dat moment.

3. Hoe wordt de APY berekend?

De APY wordt niet door Binance berekend. Het hele stake-proces inclusief stakingbeloningen is afhankelijk van het ETH-netwerk. Hoe meer ETH wordt gestaket, hoe lager de APY zal zijn. We verdelen 100% van alle on-chain beloningen aan onze gebruikers.

4. Wat is BETH en hoe werkt het?

BETH is een getokeniseerd activum dat op een 1:1-basis je gestakete ETH vertegenwoordigt. Je kunt je gestakete ETH omwisselen voor BETH en nog meer uit je winst halen. BETH kan alles wat ETH ook kan, en je kunt het gebruiken voor handel, opnames etc. Je kunt je BETH op elk moment omzetten naar ETH wanneer het ETH 2.0-mainnet live gaat. Je ontvangt dan een ETH-bedrag gelijk aan je BETH-positie.

Zijn hier nog mensen die ETH2.0 staken via Binance ? Had dat gisteren met m'n zatte botten aangeklikt.
Heb de rules net eens even nagelezen maar ben niet helemaal mee.
Mijn ETH's staan niet meer in m'n portefeuille maar zijn vervangen door BETH's.
Hiervoor ga ik dan blijkbaar on-chain beloningen krijgen. Maar wat houden deze dan in ? En als ik nu die BETH's omruil voor een andere crypto ben ik m'n ETH's dus kwijt ?
Onderstaande komt van Binance :

• FAQ's :
  • 1. Wat is ETH2.0?

ETH 2.0 is de langverwachte upgrade naar het Ethereum-netwerk die onder andere belooft de schaalbaarheid, snelheid, efficiëntie en duurzaamheid van het netwerk te verbeteren zonder in te leveren op veiligheid en decentralisatie. De ETH-gemeenschap wil dit bereiken door verschillende updates in drie fasen uit te rollen.

2. Wanneer kan ik mijn gestakete ETH inwisselen?

Gestakete ETH kan niet worden ingewisseld totdat Shard Chains volledig zijn geïmplementeerd. Dit betekent dat je ETH gestaket blijft tot het einde van Phase One. Binance tokeniseert echter BETH voor gebruikers. BETH vertegenwoordigt je gestakete ETH op een 1:1-basis, zodat je je vastgezette activa kunt blijven gebruiken voor handel en opnames. Je kunt je BETH omwisselen naar ETH zodra ETH 2.0 Phase One live gaat. Je ontvangt dan een bedrag aan ETH gelijk aan je BETH-bezit op dat moment.

3. Hoe wordt de APY berekend?

De APY wordt niet door Binance berekend. Het hele stake-proces inclusief stakingbeloningen is afhankelijk van het ETH-netwerk. Hoe meer ETH wordt gestaket, hoe lager de APY zal zijn. We verdelen 100% van alle on-chain beloningen aan onze gebruikers.

4. Wat is BETH en hoe werkt het?

BETH is een getokeniseerd activum dat op een 1:1-basis je gestakete ETH vertegenwoordigt. Je kunt je gestakete ETH omwisselen voor BETH en nog meer uit je winst halen. BETH kan alles wat ETH ook kan, en je kunt het gebruiken voor handel, opnames etc. Je kunt je BETH op elk moment omzetten naar ETH wanneer het ETH 2.0-mainnet live gaat. Je ontvangt dan een ETH-bedrag gelijk aan je BETH-positie.
BETH is een soort voucher om je ETH 2.0 te claimen, als je BETH verkoopt, dan kan je die ETH 2.0 niet meer claimen, dan kan iemand anders die coins claimen, zo versta ik het.

Heren,

Na eventjes de cryptomarkt te hebben gevolgd is er veel maar ook niet veel veranderd.
Wat voor mij veranderd is, is het feit dat ik wel eens wat centjes zou durven inzetten.
Zijn er must-reads om mij wat in te lezen in de materie om berekende gokken te kunnen doen ipv 'ho die stijgt, lets go'.
Het blijft natuurlijk de bedoeling om er iets aan te verdienen ook he :)
Thanks ya'll!

Terug
Bovenaan