Sneeuwstorm
Well-known member
Ik had er 230$ ingestoken ofzo, toen het 2x was mijn inleg uitgehaald en nu sta ik nog 500€ in profit, lolKomaan HOT, make me rich! Denk dat ik maar een kleine 20 euro er in heb gestoken, wat nu 100 euro is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had er 230$ ingestoken ofzo, toen het 2x was mijn inleg uitgehaald en nu sta ik nog 500€ in profit, lolKomaan HOT, make me rich! Denk dat ik maar een kleine 20 euro er in heb gestoken, wat nu 100 euro is
Ik had er 230$ ingestoken ofzo, toen het 2x was mijn inleg uitgehaald en nu sta ik nog 500€ in profit, lol

Gaat niet via Kraken, op Binance welRedelijke noob hier, ik heb een account op Kraken, wel al wat gespeeld met BTC in de tijd, mag er nie over klagen, maar hoe steek ik $ in die Holochain hot? Thx for the info![]()
Gaat niet via Kraken, op Binance wel
En da is niet gewoon "rechtsklik en afbeelding opslaan"?Crypto is echt bizar te noemen.
Er is een soort van NFT op cardano verschenen.
https://spacebudz.io/explore/
Ontwikkelaar heeft er 800.000 ada met gescoord voor 10.000 prentjes te laten tekenen en te verkopen.
Maar het gekke is dat nu de mensen dat moeten hebben en ik lees net uit de nederlandse telegram group iemand die 40 ada (40 euro ongeveer) geinvesteerd heeft zijn prentje nu kan verkopen voor 8000 ada...

Nee dan ben je niet de "eigenaar".En da is niet gewoon "rechtsklik en afbeelding opslaan"?![]()
), maar is recent compleet ontploft met de veiling van een "digitaal kunstwerk" bij Christie's voor 70 miljoen dollar. https://onlineonly.christies.com/s/first-open-beeple/beeple-b-1981-1/112924 Die veilinghuizen wrijven zich nu in de handen dat ze miljoenen kunnen verdienen aan crypto's zonder iets van risico te lopen, en dat elitair rijk cliënteel van hen stapt daar natuurlijk helemaal in mee. This you?Mijn initialen!
Had ik beter wat van gekocht...
Tegenwoordig is elke reden goed om ergens wat geld in te steken![]()

In de week maakte een whale ook de vergelijking met de Tulpenmanie op TG. Dat ze bij wijze van spreken 2 huizen verkochten om een tulp te kunnen kopen.Nee dan ben je niet de "eigenaar".
Is zoals een liedje, je kan er wel naar luisteren maar je hebt niet de rechten op dat liedje als bv. een film dat wil gebruiken of whatever.
Het is compleet belachelijk natuurlijk. Het fenomeen gaat al enkele jaren terug (naar zo pokémonachtige diertjes die je kon kopen en verkopen, en ook al "zeldzame" Pepes enal), maar is recent compleet ontploft met de veiling van een "digitaal kunstwerk" bij Christie's voor 70 miljoen dollar. https://onlineonly.christies.com/s/first-open-beeple/beeple-b-1981-1/112924 Die veilinghuizen wrijven zich nu in de handen dat ze miljoenen kunnen verdienen aan crypto's zonder iets van risico te lopen, en dat elitair rijk cliënteel van hen stapt daar natuurlijk helemaal in mee.
Het is letterlijk gewoon spielerei voor mensen met veel te veel geld, en dan een hoop gokkers die zich er op storten. Die NFTs zijn imo 100% te vergelijken met de tulpenmanie, ver van weg blijven.
Dan zou ik 9000 euro hebbenHolo inzet is ondertussen al x5 gegaan. Het gekend zinnetje "'khad er beter wat meer ingestoken" speelt nu weer op.
Benieuwd wel waar die naartoe gaat. Zou mooi zijn als die naar 1€ zou gaan.