Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik vraag mij af of de alts niet gaan crashen of slechter dan BTC performen wanneer BTC terug omhoog gaat. Op dit moment movet BTC nauwelijks, dus pumpen de alts, zoals dat dikwijls het geval is. Wanneer BTC terug movet, of BTC nu pumpt of crasht, dan zullen de alts t.o.v. BTC het terug slecht doen, denk ik.
Ik ben toch al een deel van mijn alts terug in BTC aan het zetten.

Laatst bewerkt:
damn collega van mij zit balls deep in holo. (Al een hele tijd geleden ingekocht)
zijn profits deze week 5 cijfers en zo... geschift.

Ik vraag mij af of de alts niet gaan crashen of slechter dan BTC performen wanneer BTC terug omhoog gaat. Op dit moment movet BTC nauwelijks, dus pumpen de alts, zoals dat dikwijls het geval is. Wanneer BTC terug movet, of BTC nu pumpt of crasht, dan zullen de alts t.o.v. BTC het terug slecht doen, denk ik.
Ik ben toch al een deel van mijn alts terug in BTC aan het zetten.

Er is een trigger nodig.
Hoog tijd voor een nieuwsbericht over de goedkeuring van een Bitcoin ETF, een groot bedrijf dat honderden miljoenen in BTC steekt, etc.

De alt markt (aka shitcoin markt, wat mij betreft) voelt inderdaad erg frothy aan.
Aan de total market cap en reacties op dit forum te zien, heeft de alt-FOMO de niveaus van 2017 precies overschreden.
Kan niet blijven duren.

Hopelijk volgt er inderdaad een rotatie naar BTC, en niet een ferme alt-daling die BTC meesleept in z'n val.
Ben benieuwd.

Collega heeft een kleine 5k in ORN gepompt toen hij op 25€ stond.
pijnlijk als je ziet dat dit de piek was en hij nu op 15€ staat :P

Terug
Bovenaan