Crypto - Nieuws en algemene discussie

Bwa, ik was nooit helemaal uitgestapt, deze morgend weer ingestapt met een deel.
Het zal nu weer een tijdje beter gaan.

Maar eens bitcoin naar beneden gaat, kan je dus best met alles aan de zijlijn staan wachten.

Die zal mogelijk nog wel eens ferm naar beneden gaan.
Op tijd zien weg te springen met alles.
Nu blijft hij natuurlijk omhoog gaan... het volume is wel laag.
Ik heb maar een 30% van mijn crypto omgezet, want ge weet nooit wanneer de BTC raket vertrekt :)

Laatst bewerkt:
ik heb mijn geld uit VET getrokken voorlopig. aangezien bitcoin tgrootste deel meesleurt in de val.

cumrocket zallek laten staan, daarmee bennek op dit moment al bijna x6 en tis nu mijn grootste winst :unsure: tzal nog ferm stijgen want theeft een heel actieve community

Laatst bewerkt:
ik heb mijn geld uit VET getrokken voorlopig. aangezien bitcoin tgrootste deel meesleurt in de val.

cumrocket zallek laten staan, daarmee bennek op dit moment al bijna x6 en tis nu mijn grootste winst :unsure:
Ik zou je winst uit cumrocket er toch uithalen.

Ik heb gisterenavond men crypto's allemaal verkocht. Er begon iets te veel tijd en stress in te kruipen..
Begon wat op roulette te lijken :).

Hoop dat Vet nog 3 dagen zo blijft staan want tot dan staat die nog vast bij mij 😬 Had er 600 ingestoken en staat nu quasi x2 dus toch ook al wat uithalen denk ik.

Die cumrocket vind ik precies toch niet terug op coinmarketcap/gecko? Gaat dat nu over erotisch getinte Aziatische cartoontekeningen? :p

Ik krijg diene cummies dus echt niet te zien op men binance account. Raar
Das omdat die ook nie op binance staat, maar op pancakeswap.

Metamask browserextentie installeren BNB's naar wallet transferen, connecten met pancakeswap en swappen met 6% slippage met dit adres 0x27Ae27110350B98d564b9A3eeD31bAeBc82d878d

Holders zijn sterk aant groeien, nu zijn er tegen de 1500 waarvan 300 vandaag alleen al. Ti nog lang nie gedaan

Das omdat die ook nie op binance staat, maar op pancakeswap.

Metamask browserextentie installeren BNB's naar wallet transferen, connecten met pancakeswap en swappen met 6% slippage met dit adres 0x27Ae27110350B98d564b9A3eeD31bAeBc82d878d

Holders zijn sterk aant groeien, nu zijn er tegen de 1500 waarvan 300 vandaag alleen al. Ti nog lang nie gedaan
Niet te veel vertrouwen krijgen in die shitcoins.. ni al die mensen gaan blijven hodl'n hoor. Iedereen is uiteindelijk uit ophetzelfde..

Al even mijn wallet niet meer bekeken. Was even verschieten in de positieve zin om mijn Ripple goed in het groen te zien staan. Laatste keer toen ik keek stond hij nog in het rood. 😄
Heb iets meer dan mijn inleg verkocht en de rest hou ik gewoon bij.

Terug
Bovenaan