Crypto - Nieuws en algemene discussie

Kameraad van de fitness vroeger (zal nu 25 zijn denk ik) stuurde me gisteren ne screenshot van zijn bitcoins door.
Heeft er 4.8 en de rest in cardano's gestaked met een opbrengst van 3000 cardano's per 2 maand. Me = jelly
Maar het is hem gegund, toen een heel aantal jaren geleden zei em tegen mij dat ik da ook moest doen mja ni luisteren he :p

Kameraad van de fitness vroeger (zal nu 25 zijn denk ik) stuurde me gisteren ne screenshot van zijn bitcoins door.
Heeft er 4.8 en de rest in cardano's gestaked met een opbrengst van 3000 cardano's per 2 maand. Me = jelly
Maar het is hem gegund, toen een heel aantal jaren geleden zei em tegen mij dat ik da ook moest doen mja ni luisteren he :p
Moet wel vet zijn , op uw 25ste zo'n portefeuille hebben.
Bij mij op't werk is ook zo ne jobstudent die me z'n Binance account heeft laten zien. Daar werd ik toch ook ff groen van.
Ma kom , ik heb met m'n inleg van 1500€ nu toch ook al 500 (virtuele) winst momenteel. Hopelijk binnen een 5tal jaren ook x 10 of meer. 🙏

Die kan op dit moment dan leven van de opbrengst van zijn Cardano's. Had je daar nu tijdens de coronadump een paar duizend euro ingepompt ...

tenor.gif

Ik heb ook juist mijn coins in de staking gezwierd op Binance. Daarnaast ben ik TLM aan het farmen met mijn BUSD en BNB voor Alien Worlds, dat gaat ook goed vooruit.

$ADA ziet er wel interessant uit momenteel. Meningen?
Menig youtubefilmpjes en artikels zeggen: gaat EXPLODEN.

De grafiek vormt een driehoek waarvan de bovengrens zou gaan doorbreken.

Nu je moet een geduldig persoon zijn alvast.

(Geduld brengt uiteindelijk wel het meeste op heb ik ondertussen al geleerd, i.p.v. wispelturigheid.)

Ripple beweegt ook weer naar boven, hopelijk houdt die vol.

Die kan op dit moment dan leven van de opbrengst van zijn Cardano's. Had je daar nu tijdens de coronadump een paar duizend euro ingepompt ...
Iemand een idee hoe dit werkt ivm belastingen? Meer dan een jaar bijhouden lijkt me niet van toepassing, bij het verkopen van wat staking opbrengt. Sowieso ingeven als roerende voorheffing?

Hoh, ik keek daarnet en het stond op iets van een 0.99850 (ripple dan he).

Edit: hoppa, over de 1 euro nu.

Laatst bewerkt:
Dit is zo het moment dat ik wou dat ik nog meer geld in Ripple had gestoken twee maand geleden :D

Maar toch schoon om te zien hoe 450 euro plotseling meer dan 1200 euro is :coolbrows:

Terug
Bovenaan