Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat is dat weer voor zever. Dat is toch evengoed voor toepassing op jezelf? Waarom zou mijn conclusie verkeerd zijn en die van jouw correct?
Wel, mijn conclusie over de 'gemiddelde whatever' is om te beginnen niet gebaseerd op perceptie gevoed door de media, wat wel zo het geval lijkt als je begint met 'check eens de gemiddelde x'. Ik bedoel, waar anders moeten we dat dan juist gaan checken?

Moest je nu een poll houdend over de politieke of ideologische voorkeuren van de gemiddelde crypto owner. Het zou nogal snel gaan over de complotdenkende, anarchistische tot kapitalistische rightwinger die alles behalve ecologisch denkt (gezien de reputatie van crypto's op vlak van energieconsumptie).

Allez allemaal lief zijn voor mekaar of ik laat nonkel Donald u in een kooi steken aan zijne muur hé :unsure:

Tututut, we spreken elkaar nog wel op het einde van het jaar.
tis goed, kzal u inviteren op mijnen toekomstigen boot.

44a43796f533de8a1134d2e07891fa73.jpg

:unsure:

Ik heb liever een btc die op gemak omhoog gaat en blijft gaan dan een zotte stijging van +100% in een paar weken tijd. Wanneer het te veel stijgt dan crasht het nadien toch.
Af en toe moeten we eens rusten ook :)

Fantastisch die stomme cumrocket! Van 0,098 BNB naar daarjuist zelfs even over 1 BNB.
De mannen met swings ter waarde van Bmw's laat het misschien koud maar ik vind het fantastisch :biglaugh:

Ja klopt, maar moest ik 500k hebben en dat dan verliezen in een grote crash zou dat veel meer pijn doen en en veel grotere impact hebben op mijn leven dan moest ik 500k hebben en dat zou verdubbelen :p
Fact. 500k op de beurs is al snel meer dan een jaarloon aan passieve inkomsten.

Is hier trouwens nog volk dat cash-and-carry arbitrage doet met futures? De laatste maanden was dat 40% annual interest met eigenlijk nul risico, behalve als ze de exchange zouden hacken.

Terug
Bovenaan