Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als je de fiscus op bezoek krijgt:
Euh ja, toen heb ik als een goede huisvader 1 BNB in Cumrocket belegd, daarna 4 dagen later met de winst voor 1 BNB Poocoin, Safemoon, Elongate en Pig Finance gekocht ...

In New York City zijn er al advertenties van Elongate opgedoken in het straatbeeld.
ELONGATE_Image.jpg

BNB gaat volgens mij wel zijn crash nog kennen, het is gewoon een Ethereum kloon met lagere fees, en Binance Smart Chain is bezaaid met shitcoins en clones van bestaande Ethereum projecten.

Laatst bewerkt:
Als je de fiscus op bezoek krijgt:
Euh ja, toen heb ik als een goede huisvader 1 BNB in Cumrocket belegd, daarna 4 dagen later met de winst voor 1 BNB Poocoin, Safemoon, Elongate en Pig Finance gekocht ...

In New York City zijn er al advertenties van Elongate opgedoken in het straatbeeld.
ELONGATE_Image.jpg

BNB gaat volgens mij wel zijn crash nog kennen, het is gewoon een Ethereum kloon met lagere fees, en Binance Smart Chain is bezaaid met shitcoins en clones van bestaande Ethereum projecten.
Klopt maar BNB heeft ook wel burns natuurlijk.

Het enige dat volgens mij telt bij shitcoins is of het te memen valt. Dogecoin ontploft, want big lol doge. Cumrocket gaat (ging?) sterk omhoog, want wtf cumrocket xd. Odin zakt, want zo technisch, who cares.

Conclusie: all-in op SafeJesus, want big lol jezus. https://www.safejesus.xyz/

Wat denkt de shitcoin meester mr. perte totale?

Het enige dat volgens mij telt bij shitcoins is of het te memen valt. Dogecoin ontploft, want big lol doge. Cumrocket gaat (ging?) sterk omhoog, want wtf cumrocket xd. Odin zakt, want zo technisch, who cares.

Conclusie: all-in op SafeJesus, want big lol jezus. https://www.safejesus.xyz/

Wat denkt de shitcoin meester mr. perte totale?
all in op bitgay :unsure:

odin zal wel omhoog schieten, ma tis gene meme coin, dus tzal natuurlijk een stuk trager gaan... tis zoals vechain maar dan op binance chain. dus de gas fees hangen nie sterk af van wat de community wilt. En van een firma kan hun da geen kloten schelen ofda gecentraliseerd is of niet, die willen gewoon een product die werkt en waar kosten voorspelbaar zijn.

Plethora willek zeker ook hebben, das den eersten in zijn soort die een ETF platform voor crypto zal worden, public release op 3 mei...
ik weet hiervan wel nie juist hoe in te kopen... tis dual release op platforms dak nie ken

Laatst bewerkt:
Voor Plethori: Wat willen ze nu met "galaxy" en "moon" zeggen op Ignition? En blijkbaar moet je wel eerst whitelisted geraken voor je kan kopen, dus dat moet je dan wel op voorhand gedaan hebben :)

Wat is jullie mening? Zou het nu al het goede ogenblik zijn om iets bij te kopen? En zo ja, wat? De gevestigde waarden (BTC, ETH, ...) Of een altcoin?

Er zijn slechtere momenten om in te stappen dan nu. We hebben namelijk net een 10% correctie gezien.
Inzetten op btc en eth en dat vasthouden tot op het eind van het jaar is safe. Moest ik nu een klein bedrag inzetten op alts zou het SOL zijn.

SOL blijft gaan, zou mij niet verwonderen dat dat binnenkort in de top 10 komt. Een van mijn best presterende coins deze bullrun.

Terug
Bovenaan