Crypto - Nieuws en algemene discussie

Vanwaar komt de discrepantie tussen de prijs van Wex op coingecko en deze op hun eigen site? Toch een aanzienlijk verschil.

Wat is dat nu voor onzin? 90% zit hier schaamteloos roulette te spelen door te "traden" met meme-shit die eerder in zwam thuishoort dan iets anders, dan lees ik véél liever wat posts van iemand waarbij er effectief een strategie achter zit ook al is het veel te veel werk en gedoe voor mij.
Daytraden is geen strategie. Dat is gewoon een manier waarmee mensen, die véél te laat in de crypto markt gestapt zijn, gemiste kansen proberen goed te maken door dan maar wat winst op prijsschommelingen te forceren. Dit op basis van ouwbollige indicatoren die al 30 jaar gekend staan om verliezen te genereren. Wat is het volgende, astrology trading?

De harde waarheid is dat zelfs memecoins apen een veruit betere strategie is dan nu beginnen daytraden. Al die nieuwkomers die in deze parabolische markt eens gaan beginnen met TA leren, zitten straks in de waan dat ze een werkend ‘systeem’ gevonden hebben en spelen volgend jaar al hun winsten die ze dit jaar gemaakt hebben terug kwijt. En dit zijn de enige die dat hier ook interessant gaan vinden.

Niemand zegt dat die mensen hier hun artisanaal ingekleurde charts niet mogen posten he. Maar in hun eigen belang is het beter dat we een kat een kat noemen. Dit zijn exact de personen aan wie wij dit najaar op ATH onze cryptomunten verpatsen ‘want RSI, MACD, blabla, …. zeggen dat het nu het moment is om nu te kopen’.

Ik kan net zo goed mijn ochtend erecties als indicator gebruiken dat ETH omhoog zal gaan.

Vanwaar komt de discrepantie tussen de prijs van Wex op coingecko en deze op hun eigen site? Toch een aanzienlijk verschil.
Volgens Telegram chat zijn de API’s traag en sommige ook down .. heb zelf nog weinig vertrouwen in dit project (TVL daalt al voor 3de dag op rij, prijs daalt dagelijks terwijl APR nergens zo hoog is, volume API op eigen app werkt niet meer, …). Het is puur een gevoel - want als ze nu terug op 0.2 hadden gestaan dan had ik wss wel nog vertrouwen 😬

wex...... gekocht op 30 cent nu 14 ofzo? 50 euro down the cryptodrain
tenor.gif

Volgens Telegram chat zijn de API’s traag en sommige ook down .. heb zelf nog weinig vertrouwen in dit project (TVL daalt al voor 3de dag op rij, prijs daalt dagelijks terwijl APR nergens zo hoog is, volume API op eigen app werkt niet meer, …). Het is puur een gevoel - want als ze nu terug op 0.2 hadden gestaan dan had ik wss wel nog vertrouwen 😬
Het feit dat we enkele dagen geleden voor WEX-BNB op 3,8% APR stonden en nu al op 3,1% APR vind ik ook wel frappant. Dat zakt echt wel zéér snel.

als cumrocket boven 50c staat tegen vrijdag en PLE onder 10c dan drop ik er nog 10k in

Nog veel vertrouwen in die cumrocket? Ik verwacht geen prijsstijgingen zoals in het begin maar veel beweging zit er precies toch niet meer op dus 50c tegen vrijdag is wel zeer optimistisch?

Nog veel vertrouwen in die cumrocket? Ik verwacht geen prijsstijgingen zoals in het begin maar veel beweging zit er precies toch niet meer op dus 50c tegen vrijdag is wel zeer optimistisch?
Ik heb er nog alle vertrouwen in, aangezien de prijs toch altijd rond dezelfde levels blijft hangen. Consolidatie kan wel even duren.

Ik vond het te stresserend om constant het diagram na te checken. Ik heb uiteindelijk alles verkocht. Ik heb geen cummies meer.

Ik vond het te stresserend om constant het diagram na te checken. Ik heb uiteindelijk alles verkocht. Ik heb geen cummies meer.
Dat is het voordeel van uw inleg eruit te halen terwijl het nog stijgt. Brengt mogelijk minder op, maar 't geeft minder stress.

Dat is het voordeel van uw inleg eruit te halen terwijl het nog stijgt. Brengt mogelijk minder op, maar 't geeft minder stress.
Dat is wat mij betreft idd de basisregel bij kleinere coins. Dan houd je het upside potential, terwijl je enkel nog geld kwijtgeraken dat je in de eerste plaats niet had. Davincij15 noemt dit "the little old lady strategy": sell half on a double.

Ik blijf er gewoon af. Moet al heel erg doen om mijn inleg kwijt te spelen.

Daarnaast: morgen listing op Cointiger - niet dat ik er zoveel van verwacht maar ach we zien wel :)

Johnny sins, vorte overloper!

Terug
Bovenaan