Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de vs gaan ze onderzoeken of hij ze BTC heeft verkocht voor zijn tweet.Benieuwd hoe 't met die mens gaat eindigen. Gaat gene Buffet/Gates-achtige miljardair worden.
Die gaat nog in de bak eindigen, in de goot, helemaal doordraaien, een randfiguur worden of een combinatie van die 4![]()
ik had onlangs die podcast met joe rogan / elon musk gezien.Benieuwd hoe 't met die mens gaat eindigen. Gaat gene Buffet/Gates-achtige miljardair worden.
Die gaat nog in de bak eindigen, in de goot, helemaal doordraaien, een randfiguur worden of een combinatie van die 4![]()
Krijg je anders mails van Binance? Recent nog bij aankopen van CR heb ik een withdrawal gedaan van Binance naar Trustwallet en daarbij kreeg ik ook een bevestigingsmail van Binance.Zijn er nog mensen die problemen ondervinden wanneer ze geld willen opnemen van Binance? Na alle stappen te hebben overlopen kom ik aan de tweestapsverificatie met de code die naar de mail en de telefoon wordt verstuurd. De code op de telefoon krijg ik zonder problemen, maar de code die normaal naar mijn e-mail wordt verstuurd ontvang ik niet. Zit ook niet onder spam. Is er iemand die mij kan helpen? Wat zie ik over het hoofd?
Niet iedereen die slim is en wat apart is, is automatisch autistisch eh.Zou dat komen omdat hij autistisch is? Weliswaar een hoog IQ maar sociaal is het wat moeilijker?
Koopjes nuNog niks verkocht, maar toch aan 't twijfelen om de $cummies te verkopen, want die lijken in vrije val...
En weet hij dat zijn raketten ook veel energie vreten?Een randfiguur die ons verder gebracht heeft in de space race dan gelijk wel ander levend wezen in de historie van de aarde... die gaan ze niet snel aan de kant schuiven![]()
Misschien moet hij da ook maar cancellenHet komt wel goed , no worrieszijn de verwachtingen voor cumrocket nog altijd zo hoog of was dit het dan![]()
Wat is de use-case dan?Dat deze coin wel een goeie use case heeft.