Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zou dat komen omdat hij autistisch is? Weliswaar een hoog IQ maar sociaal is het wat moeilijker?

Nu ook heel zijn geschiedenis met Doge en Bitcoin, ik heb sterke 4chan "for the lulz" vibes
Het blijven narcistische psychopaten aan de top.

Als die gewone mensen kunnen kloten, doen ze het gewoon.

Die weet perfect wat de gevolgen zijn, en vooral wie hij raakt.

Wat is de use-case dan?

Want dat is hetgeen mij (en velen met mij) vooral stoort bij heel wat van die coins. Die zijn niet meer dan een kopie van iets, met een onduidelijke whitepaper waar weliswaar wat wiskundige formules in staat die het allemaal interessant moeten doen lijken, maar zelden tot nooit een duidelijk antwoord kunnen geven op de vraag "which problem are they trying to solve?". (Buiten het obvious feit om de makers ervan rijk te maken.)

Er zit wel een "project" achter, he. Domme.

Heel die shitcoin gedoe is de ondergang voor de muntjes. "Limited supply", "geen regulatie" etc.

Maar je kunt gewoon knip/plakken doen en je hebt 100M munten met een andere naam dat in essence hetzelfde is.

juist een beetje bijgekocht aan 0.06$
Ik zag ook een verkooporder passeren van meer dan 100k. Dan is het niet moeilijk dat het zo hard zakt.

Op 24 uur staat bij mij toch alles nog lichtjes rood. Behalve WEX das weer aan ne run bezig.
Zo straks toch nog ff wat cummies gewisseld voor BNB. Heb er nog 6000 over. :)

Op 24 uur staat bij mij toch alles nog lichtjes rood. Behalve WEX das weer aan ne run bezig.
Zo straks toch nog ff wat cummies gewisseld voor BNB. Heb er nog 6000 over. :)
Slechtste moment om te verkopen
Edit: bijna terug 0,10 usd. Maar de AMA's mogen idd beter, want de vorige was mager.

Op rode dagen verkoop ik nooit hoor. Krijg je later alleen maar spijt van. Kopen doe je op rode dagen, verkopen op groene.

tis feitelijk the way to go he.
who cares als het doorboomt nadat je verkocht hebt. De winst heb je te pakken.
Hier ist klassiek coins hold ik en zie ik niet naar om. Daytrade shitcoins pak ik elke profit die er is.

Was ook mijn gedacht nu. Heb nu de helft op 0.8 verkocht.
Zit er al zo lang in maar amper winst gepakt. Die heb ik nu tenminste.
Heb daar uiteindelijk amper iets ingestoken dus mooie run gehad al voorlopig.
Maar nu staat tenminste een deel van mijne winst "veilig"

unknown.png

Tis een vagina patroon, das extreem bullish!

Terug
Bovenaan