Crypto - Nieuws en algemene discussie

Eigenlijk zat ons geld nog zo slecht niet bij de banken. Heel dit concept om de bankencrisis te counteren en nu zijn het de halve gare rijksten ter wereld die met een tweet in een vingerknip bepalen of we rijk of arm zijn. Dat ze maar met heel het boeltje stoppen.
Dikke zever, heel die Elon bs.. hier wordt veel te korte termijn bekeken. Kijk gewoon naar de maandelijkse candles en stop met panikeren.

ADA stijgt in de hoop dat Elon voor ADA kiest.

Maar indien niet zo, crash boom patots.
Neen. Dat heeft meer te maken dat ADA in een lange consolidatie periode zat + Alanzo komt eraan + altseason + ETH high gas fees + 'proof of work = bad' narrative.

Dat Elon maar ver weg blijft van Cardano.

Neen. Dat heeft meer te maken dat ADA in een lange consolidatie periode zat + Alanzo komt eraan + altseason + ETH high gas fees + 'proof of work = bad' narrative.

Ik denk ook als alonzo uitkomt dat er wat migratie gaat zijn van eth chain naar cardano chain.
AGI doet het al.
72% staked dus amper 28% trading momenteel. Allezins crazy times.

Ik denk ook als alonzo uitkomt dat er wat migratie gaat zijn van eth chain naar cardano chain.
AGI doet het al.
72% staked dus amper 28% trading momenteel. Allezins crazy times.
Dat is waar ADA sterker staat dan DOT of Solana. Dat zijn meer afgeschermde ecosystemen. ADA gaat met een ERC20 converter werken waardoor devs die hun dApps op ETH hebben gebouwd zeer gemakkelijk kunnen overstappen naar Cardano. Bij DOT moet men code herschrijven.

Dat is waar ADA sterker staat dan DOT of Solana. Dat zijn meer afgeschermde ecosystemen. ADA gaat met een ERC20 converter werken waardoor devs die hun dApps op ETH hebben gebouwd zeer gemakkelijk kunnen overstappen naar Cardano. Bij DOT moet men code herschrijven.
inderdaad. Ik denk als eth niet snel met die lagere gas fees proposal gaat uitkomen dat het pijn gaat doen voor ETH.
Indien ze wel op tijd zijn zal ADA het wel voelen.

Maak een gmail adres aan. Dat was het enige dat bij mij werkte. Outlook filtert dat bv. ook weg. Je ziet dat niet eens in 'ongewenste mails' verschijnen. Zelfs het white listen van alle mogelijke binance emailadres afzenders bood geen relaas.
Heb het veranderd naar mijn Gmail. Ik krijg nu de verificatiecode via sms en mail.👍🏾
Maar bij de laatste stap bij het opnemen van euro’s krijg ik de volgende melding (withdrawal suspended due to risk management). 🤬

Heb het veranderd naar mijn Gmail. Ik krijg nu de verificatiecode via sms en mail.👍🏾
Maar bij de laatste stap bij het opnemen van euro’s krijg ik de volgende melding (withdrawal suspended due to risk management). 🤬
Vervolledig KYC procedure en wacht activatie af (is manueel)

Dat zal zijn omdat je je e-mailadres veranderd hebt. Bij heel wat exchanges zit er een 24h lock op. Daarna wordt het vrijgegeven.

Als ik ooit rijk word door ADA, dan krijg je een cola van me. :sneaky:

Misschien 2 zelfs.:sneaky:

Tof he! Ik stake nu gewoon 25k in wex-bnb om van de hoge APY te genieten. Onderschat de return niet daarvan. Ik wil je gerust even een vb tonen van mn model in excel.
Mag altijd. Heb mijn ook voor een deel in die BNB staan de andere Wex only op Eleven.

Terug
Bovenaan