Crypto - Nieuws en algemene discussie

32k dollar zal het worden, is nog een trede naar beneden. Mss nog dieper.

Dat dat eens wat sneller crasht.

Dan doet deze noob weer mee

Die redenering schijnt geen rekening te houden met het feit dat dit zootje effectief naar 0 kan gaan.

Dit gaat hier niet over een S&P500 gediversifieerde ETF hé. Dit zijn virtuele assets die door niemand gebackt of ge-audit worden.
Het is niet omdat je iets vasthoudt, nadat het 50% gezakt is, dat je het daarom ook maar tot 0 moet laten gaan.

Iedereen die crypto bezit houdt rekening met het scenario dat het naar 0 kan gaan. Het enige dat jij niet lijkt te vatten is dat, wanneer je de kans dat het nu naar 0 gaat plaatst tegenover de kans op een herstel en verdere stijging met 300% in deze volatiele markt, een tolerantie van deze -40% en zelfs bijkopen op -45% eigenlijk volkomen logisch is.

Dit onbegrip is exact de reden waarom stock investors de slechtst mogelijke crypto holders zijn. In tegenstelling tot forex traders laten hun denkkader en ervaring op de aandeelmarkt hen gewoon niet toe om de markt vanuit een andere insteek te benaderen en dat vormt een handicap.

Kan niks kopen.
Error:

"Sorry the system is temporarily unable to match you with a suitable quotation channel. You can try switching to Binance pro in your account page to try more trading channels."

Errr.

Dammit mijn pannekoeken stonden op locked staking, dan toch maar op de redeem early knop gedrukt. Duurt dat blijkbaar 2 dagen voordat de coins terug in de wallet komen. Ai :'(

Onverwacht, tenzij je wat over financiële geschiedenis gelezen hebt en de intrinsieke waarde kent.
Vertel eens... Wat is de intrinsiek waarde van een briefje van 500€? Wat is de intrinsieke waarde van een Pokemon kaart? Wat is de intrinsieke waarde van een Picasso? Wat is de intrinsieke waarde van goud?

Zijn er hier nog die aan de knop zitten maar nog niet gedrukt hebben?
Dit is toch wel heel verleidelijk?? Niet? :sarcastic:

En dan te denken dat mijn vrouw mij zat te pushen om ons spaargeld in BTC te steken toen het op 55k stond :biglaugh:

Ik sta voorlopig nog altijd op x2 vergeleken met 2017 (net op de piek destijds ingestapt), maar mijn bezit is toch ook gehalveerd op 48 uur tijd. Tijd om coinmarket weer te negeren voor de komende 6 maanden.

Terug
Bovenaan