StruikGewas
Well-known member
Dat zijn dan ook weer de uitzonderingen.
"de durvers"
"de durvers"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk is het een lotto, kan evengoed morgen alles kwijt zijn. Maar misschien stijgt het, en dan verzilver ik mijn 9.6 miljoen SHIBs met plezier!Als we het erover eens zijn dat we meedoen met een veredelde Lotto met bijkomende risico’s dan kunnen we @JanusDR misschien uit dit topic houden.
Broers op vijf maanden multimiljonair met cryptomunt Shiba Inu Coin
![]()
Broers op vijf maanden multimiljonair met cryptomunt Shiba Inu Coin
Twee broers zijn op vijf maanden tijd multimiljonair nadat ze voor 7.900 dollar (6.500 euro) Shiba Inu Coin kochten. Dat is een kloon van Dogecoin, een cryptomunt die ontstond als parodie op digitale munten. Shiba Inu Coin steeg - net als Dogecoin - de voorbije maanden meer dan 10.000% in...www.hln.be
Jada jada. De enige reden dat die boomer boekskes u iets of wat geld opgebracht hebben is door jezelf leren wijs te maken dat je de fundamentele waarde van iets hebt weten te berekenen terwijl 90% gewoon marktpsychologie, geloof en intuïtie is.Ik ben uit Dexia gebleven toen alle buy-the-dippers zeiden om bij te kopen want 'kans van de eeuw', uit Chinese aandelen in 2008 toen 'ja maar ze nemen wel de wereld over hé', uit biotech gezever zoals galapagos gebleven, geen 3D aandelen gekocht in 2013-2014 toen dat het nieuwe 'het van het' zou worden.
Allemaal -50% en meer over +10 jaar soms.
Dus ja, die boeken hebben mij sloten geld opgeleverd.
Ik zou ze vooral negeren en op uw intuïtie investeren, dat loopt meestal goed af![]()
Idd. probeer hier al n uur maar 't blijft maar draaien.Ik kan niet bijkopen met de credit card op Binance, ik vermoed dat ik niet de enige ben?![]()

subliemJada jada. De enige reden dat die boomer boekskes u iets of wat geld opgebracht hebben is door jezelf leren wijs te maken dat je de fundamentele waarde van iets hebt weten te berekenen terwijl 90% gewoon marktpsychologie, geloof en intuïtie is.
Als belegger vind je meer crypto expertise op sociale media dan bij een 91-jarige die niet weet hoe hij een email account kan aanmaken en zich rijk gemaakt heeft met aandelen van bedrijven die kinderen wereldwijd aan een suiker- en caffeïneverslaving geholpen hebben.
Je commentaar in deze topic is dan ook even nutteloos als die van Freddy De Kerpel op een match tussen Club Brugge - Anderlecht. Je kent noch het spel, noch de spelregels en de enige reden van je aanwezigheid hier is copen dat je de best presterende asset klasse van het afgelopen decennium gemist hebt. En als bitcoin straks terug omhoog gaat en de koerswaarde niet meer conformeert met je intuïtie over de cryptocurrency ben je opeens weer nergens te bespeuren.
Janus rekt.Jada jada. De enige reden dat die boomer boekskes u iets of wat geld opgebracht hebben is door jezelf leren wijs te maken dat je de fundamentele waarde van iets hebt weten te berekenen terwijl 90% gewoon marktpsychologie, geloof en intuïtie is.
Als belegger vind je meer crypto expertise op sociale media dan bij een 91-jarige die niet weet hoe hij een email account kan aanmaken en zich rijk gemaakt heeft met aandelen van bedrijven die kinderen wereldwijd aan een suiker- en caffeïneverslaving geholpen hebben.
Je commentaar in deze topic is dan ook even nutteloos als die van Freddy De Kerpel op een match tussen Club Brugge - Anderlecht. Je kent noch het spel, noch de spelregels en de enige reden van je aanwezigheid hier is copen dat je de best presterende asset klasse van het afgelopen decennium gemist hebt. En als bitcoin straks terug omhoog gaat en de koerswaarde niet meer conformeert met je intuïtie over de cryptocurrency ben je opeens weer nergens te bespeuren.
Ouch!Jada jada. De enige reden dat die boomer boekskes u iets of wat geld opgebracht hebben is door jezelf leren wijs te maken dat je de fundamentele waarde van iets hebt weten te berekenen terwijl 90% gewoon marktpsychologie, geloof en intuïtie is.
Hopelijk heeft anusje niet geshortBTC terug op 40K , lol
Lijkt alsof de crash van vandaag nooit gebeurd is
Ale, vanmiddag zoveel drama maar uiteindelijk much ado about nothing?
Max 1 tot 3% risk per trade.
101 risk management.
Daar zeg je het... Na een 1500% bullrun. Tuurlijk maakt het geen hol uit als je nog steeds op 700% winst staat en je inleg er al hebt uitgehaald... De vraag is of je ook zo zou redeneren als je op -30% staat.So?
Voor no-coiners is het misschien moeilijk om te vatten maar in de cryptowereld is zelfs iets 'grotendeels', na een 1500% bullrun, te relativeren. Zelfs na een 50% drop blijft die winst enorm.
Deze volatiliteit is naar normen van crypto normaal en moet je er gewoon bijnemen, wetende dat je met een te hoge gevoeligheid voor schommelingen, anders nooit in staat zult zijn om het gros van deze bull trend mee te kunnen pakken.
We hebben in 2017 minstens 5 bumps in the road gezien van deze grootorde waarbij euforie en paniek elkaar 2 maandelijks aflossen en zelfs die waren eigenlijk niets vergeleken met de pijndrempel die nodig was om crypto gedurende 2013 te hodlen.
We zijn er nog niet.Ale, vanmiddag zoveel drama maar uiteindelijk much ado about nothing?