Crypto - Nieuws en algemene discussie

Daarnet nog BTC aangekocht! Van de rest blijf ik nog (even) af.
Misschien vijgen na pasen, maar ik merk dat velen deze namiddag (onze tijd) terug een serieuze dip verwachten.

Mocht ik nu nog iets kunnen bijkopen zou ik zorgen dat er money op mijn exchange staan (voor geval er weer geen betalingen mogelijk zijn)
EN dan afwachten wat er nog gebeurd vandaag.
Maar dat is wat IK zou doen, ik ga ook maar af op wat ik opvang in deze vroege uurtjes.

Maar ik heb het geld niet dus mag voor wat mij betreft weer allemaal gewoon in groen gaan :D

Laatst bewerkt:
Er zijn er twee van dit platform die ik goed vind.

- Pablo Heman (hij dus) een ex investment banker die gewoon voor de leut de chaos roulette mee doet.
- en blockchainboy, die wist mij een tijd geleden te zeggen dat je eens moet kijken naar https://ventures.coinbase.com/ als je ergens vroeg bij wilt zijn.
Heb dat filmpje van Pablo gekeken waar je het over had maar daar kreeg ik bijna stuiptrekkingen van door 100 montages op 10 seconden. Zelfs al is dat de beste day trader van de wereld, statistisch gezien zijn die nooit 100% correct. Traden op basis van iemand anders zijn ideeën zonder risk management is foolish. Ik zeg niet dat jij dat doet maar die 300.000 kijkers zijn voornamelijk kinderen die blindelings zo iemand volgen.

Veel van die gasten dumpen zoveel op hun kanalen om dan enkel hun winsten terug in de nieuwe video's te laten zien. Over de foute voorspellingen hoort ge nooit iets. Spijtig genoeg heeft de gemiddelde tiener tegenwoordig de aandachtspanne van twee minuten dus die denken onterecht één of andere god ontdekt te hebben.

Nostradamus heeft ook enkele dingen ongeveer juist gehad...

Laatst bewerkt:
Misschien vijgen na pasen, maar ik merk dat velen deze namiddag (onze tijd) terug een serieuze dip verwachten.

Mocht ik nu nog iets kunnen bijkopen zou ik zorgen dat er money op mijn exchange staan (voor geval er weer geen betalingen mogelijk zijn)
EN dan afwachten wat er nog gebeurd vandaag.
Maar dat is wat IK zou doen, ik ga ook maar af op wat ik opvang in deze vroege uurtjes.

Maar ik het het geld niet dus mag voor wat mij betreft weer allemaal gewoon in groen gaan :D
Ik ga straks toch een beetje geld overzetten naar Binance. Maar ik zou het in Bitcoin steken, niet in alts op dit moment, in onzekere tijden is het beter om in BTC te zitten.

Heb dat filmpje van Pablo gekeken waar je het over had maar daar kreeg ik bijna stuiptrekkingen van door 100 montages op 10 seconden. Zelfs al is dat de beste day trader van de wereld, statistisch gezien zijn die nooit 100% correct. Traden op basis van iemand anders zijn ideeën zonder risk management is foolish. Ik zeg niet dat jij dat doet maar die 300.000 kijkers zijn voornamelijk kinderen die blindelings zo iemand volgen.

Veel van die gasten dumpen zoveel op hun kanalen om dan enkel hun winsten terug in de nieuwe video's te laten zien. Over de foute voorspellingen hoort ge nooit iets. Spijtig genoeg heeft de gemiddelde tiener tegenwoordig de aandachtspanne van twee minuten dus die denken onterecht één of andere god ontdekt te hebben.

Nostradamus heeft ook enkele dingen ongeveer juist gehad...
Wel, zelf nadenken is toch nog altijd de boodschap.

Over Pablo, ik ben zeer benieuwd, ik kijk wel met argus ogen, hoe een trader het er vanaf brengt. Je ziet hem op bepaalde momenten stereotiepe trucs uithalen. Zelfs wanneer de markt instort zit die mens te traden met leveraged tokens. Iets wat de gemiddelde FUD paniek seller niet aan het doen is. Als je ziet dat er in de crypto markt heel veel privé kapitaal rondgaat. Als je dan kalm en berekend kunt blijven en enkele stereotiepe trading technieken toepast dan heb je toch wel enkele voetjes voor op de gemiddelde ATH inkoper die een panic sell doet op -40% omdat ie zojuist al zijn spaarcenten in crypto gedumpt heeft. Toch wel ergens van mening dat je zo toch leuke winst kunt opstrijken, op kap van weliswaar, maar ik ben zeer benieuwd hoe die het er vanaf gaat brengen. Zijn NFT gezever, daar weiger ik resoluut om aan mee te doen.

Blockchainboy vind ik een goede shortcut voor zelf research beginnen te doen. Die haalt er toch af en toe projecten bij waarvan ik zeg: damn die is me nog niet opgevallen, interessant. Ik ga het toch eens een keertje bekijken. Maarja als BTC plat ligt is elke beginnende alt coin quasi gesjost.

Nu enfin, iedereen moet zijn eigen opinie vormen in dit. Dan is er maar één schuldige, en dat is jezelf. Ik doe in mijn omgeving ook geen enkel gesprek met mensen die niet thuis zijn in die markt. Al ettelijke maken gehad "ge moet me dat is uitleggen op ne namiddag me een pintje", nooit op ingegaan, doe ik niet.

Heel op vallend is hoe sterk BTC terug staat maar DOT en BNB , toch ook 2 top 10 coins nog steeds heel erg laag staan. Nieuwe normaal of misschien toch interessant om BNB te kopen ?

Iedereen spreekt hier over investeren met geld dat ze kunnen missen, maar toch gaan ze hun inleg uitcashen na een bepaalde tijd? Wat is daar het nut van. Geld op de bank laten staan, doet u enkel maar geld verliezen omdat de inflatie hoger is dan de rente. Kunt ge het beter in de crypto laten staan of herinvesteren. Uitcashen lijkt me maar vreemd, het was in de eerste plaats toch geld dat ge kon missen.
Hoh als ge ineens veel gains hebt waarom dan niet een deel uitcashen om er iets leuk mee te kopen :)
Uitcashen om dan op u rekening te laten staan slaat inderdaad nergens op.

Terug
Bovenaan