Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
same hier. 800 euro meer op gsm dan op pcWel op coinbase heb ik plots 2 wallet prijzen op pc staat die lager dan op mijn gsm?
Nooit gebeurd bij mij. Als ik vergelijk van mij wallet prijzen komen overeen maar het totaal is anders en niet een klein beetje

bij mij meer dan 1000€ ik heb een ticket gemaakt. Want dit kan in mijn ogen niet!same hier. 800 euro meer op gsm dan op pc
Als ADA nog eens een dropje doet rond de 1 USD 20k opscheppen.

Not enough!Hoeveel hebde gij er wel?![]()
Iemand een idee ? Sorry voor de spamStel, ik wil wat btc verkopen en voor hetzelfde bedrag bnb aankopen. Ben ik dan beter af met converteren of is de wisselkoers die je daar krijgt niet zo denderend ?
Rechtstreeks converten is altijd voordeliger als je de acties bij dezelfde exchange uitvoert. Per transactie betaal je fees, dus hoe minder transacties, hoe voordeliger. Als je verschillende exchanges zou gebruiken voor BNB/BTC en BTC/EUR + BNB/EUR, dan moet je naar de fees kijken van de betreffende exchanges. Binance is sowieso duur in fees, dus die probeer ik zo weinig mogelijk te gebruiken. In het geval van BNB heb je niet echt een andere keuze dan Binance te gebruiken.Iemand een idee ? Sorry voor de spam
Ik zou het eigenlijk niet weten wat voordeligst isIemand een idee ? Sorry voor de spam

Is er een trading pair BTC/BNB op Binance? Indien niet btc omzetten naar stablecoin en daarmee bnb aankopen. Uiteraard moet je wel wat transactiefees betalen.Iemand een idee ? Sorry voor de spam
Daar zeg je het... Na een 1500% bullrun. Tuurlijk maakt het geen hol uit als je nog steeds op 700% winst staat en je inleg er al hebt uitgehaald... De vraag is of je ook zo zou redeneren als je op -30% staat.
ICP is going strong