Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ADA is aan't stijgen
Ik zie hier een double-bottom formation in de charts zie, terug op weg naar 2$?
![]()
Nu sws HODL'n. We zien wel binnen een paar maand.Ik dacht nog de helft van mijn ETH te verkopen toen ze 0,08 stonden. Te laat nuMerci voor de tips mannen.
Eindresultaat van mijn herverdeling:
33% btc
29% eth
22% ada
8% bnb
8% dot
Uiteindelijk geen 70/30 meer maar eerder 60/40 voor btc+eth tegenover de rest aangezien het te laat is om nu nog DOT en ADA te verkopen.
Onder de 0,07 gaan ze zeker niet weg.Link nog een goeie investment?
Snap je het principe van marketcap en supply?Wel ik koop met bnb kleine coins
bnb diamond, loser coin, safemoon en ass
Als 1 van die coins boven de 1€ haal ja dan heb ik 7miljoen €
TIS EEN GOK EN GEEN ADVIES!
Wat heeft LINK te zien met de rechtzaak van XRP?

Idd. Manman..Snap je het principe van marketcap en supply?
Safemoon naar 1 euro?
Volgens mij heeft ETH/BTC toch wel een local top gezien en ik verwacht een verdere daling. Ben benieuwd, heb al een deel winst genomen in BTC, maar heb nog een groot deel ETH staan ook voor moest het toch terug verder stijgen.Ik dacht nog de helft van mijn ETH te verkopen toen ze 0,08 stonden. Te laat nuOnder de 0,07 gaan ze zeker niet weg.
Ik denk dat ADA toch meer stijgingspotentieel heeft door ETH, als de smart contracts er komen (en ze doen wat er beloofd wordt), dan gaat dat toch veel market share afnemen van ETH. Als je in een bull run zit en je moet wachten tot eind dit jaar voor ETH, of mogelijk tot volgend jaar, vooraleer de gas fee problemen zijn opgelost, dan is dat toch veel te lang.
Safemoon met een marketcap van 1000000 miljard dollar , dus meer dan 1000x de marketcap van BTC, stel u voorIdd. Manman..

Snap je het principe van marketcap en supply?
Safemoon naar 1 euro?

Ik heb ook vlug ingekocht, buitenkansje!!Hij/zij snapt alleszins wel dat de weg naar 7 miljoen euro open ligt... Wat is één euro uiteindelijk, right?![]()
Lijkt mij een beetje rommelen in de marge. Ik weet niet of het veel gaat uit maken dat je 10% van je portfolio verschuift van BTC/ETH naar ETH contenders.Merci voor de tips mannen.
Eindresultaat van mijn herverdeling:
33% btc
29% eth
22% ada
8% bnb
8% dot
Uiteindelijk geen 70/30 meer maar eerder 60/40 voor btc+eth tegenover de rest aangezien het te laat is om nu nog DOT en ADA te verkopen.
+ Layer 2 scaling (Bv happening now: Polygon/Matic & Loopring en later optimism, starkware, zksync, etc...)en tijd staat in het voordeel van ETH met upcoming EIP-1559.