Crypto - Nieuws en algemene discussie

Het kriebelt toch weer om een tweede wallet te openen op binance en mij toch eens op die kleinere coins te gooien. As said hierboven, wat is enkele euro's als die skyrocket kunnen gaan...

Het kriebelt toch weer om een tweede wallet te openen op binance en mij toch eens op die kleinere coins te gooien. As said hierboven, wat is enkele euro's als die skyrocket kunnen gaan...
omdat die nie skyrocket gaan? Er moet al serieus wa valuta ingestoken worden dan

+ Layer 2 scaling (Bv happening now: Polygon/Matic & Loopring en later optimism, starkware, zksync, etc...)
+ Merge (Eth 2.0)

Bij aandelen zouden ze zeggen: die informatie is allemaal bekend en dus priced in. Is dat hier niet zo?

Ah, vandaag niet gekeken naar coinmarketcap omdat ik wat in spanning wou blijven. Wat een fijne, groene dag is het geweest. Treintje is weer vertrokken.

KOMAAAN CUMROCKET!

Wat zijn de kleinere coins? Er staan er niet veel op waar je voor een paar tientallen euro's 1000'en coins kunt hebben.
Denk wel niet dat die allemaal het potentieel hebben om de volgende bitcoin te worden :p

heb zelf op binance enkel VET, BTT en Doge gekocht.

Wat zijn de kleinere coins? Er staan er niet veel op waar je voor een paar tientallen euro's 1000'en coins kunt hebben.
Denk wel niet dat die allemaal het potentieel hebben om de volgende bitcoin te worden :p

ik heb holo laag gekocht voor 20 euro dacht ik, als da 1 euro is, dan heb ik 9000 euro. Dat is nog realistischer dan die Shiba en ASS :p

ik heb holo laag gekocht voor 20 euro dacht ik, als da 1 euro is, dan heb ik 9000 euro. Dat is nog realistischer dan die Shiba en ASS :p
Idd staat nu nog 1/3de van een recente ATH.

Die kan nog ferm groeien op termijn.

Een beetje geld opzetten, en wel zien waar het eindigt.

Ontploft het, so be it.

Wordt het 1 euro ooit, mooi.

ADA is aan't stijgen :cool:

Ik zie hier een double-bottom formation in de charts zie, terug op weg naar 2$?
3DsfwVN.png
Ik zie eerder een opkijkende halve krokodil.
Wat betekent dat we een 'sliding croc formation' tegemoet gaan, dus Ada terug onder de 1 dollar.

Tenzij Ada alsnog omhoog gaat, dan was dit een 'fake sliding croc' en hebben we daarentegen een 'breakout whipcroc formation' en kan Ada naar 2 dollar gaan.

Voila, de toekomst perfect voorspeld via technische analyse.

Snap je het principe van marketcap en supply?
Safemoon naar 1 euro?
Welke relevantie heeft market cap bij crypto?
Wat is de hypothetische prijs die een koper betaalt voor alle bitcoins, gebaseerd op de laatste marginale transactieprijs? Dat houdt geen steek want dan is die coin niets meer waard aangezien het zogezegd currency is.

In die zin is de potentiële prijs van zijn coin helemaal niet 'onmogelijk', louter gebaseerd op een concept als market cap dat totaal niet bruikbaar is bij activa die geen waarde hebben als ze in hun geheel eigendom zouden zijn van 1 eigenaar.

Laatst bewerkt:
Even iets anders... ik word de afgelopen dagen kapot gebeld door "tradingview" of "trading acadamy" maar leg per direct af.

Lijkt mij een erfenis te zijn van gegevens die gelekt zijn bij de ledger-hack ofzo? Steeds vanuit Antwerpse +02 nummers....

99% van de coins wordt niks. 0,9 % van de coins gaan beetje naar omhoog en soms even zwaar en vallen dan terug. 0,1% van de coins gaan effectief naar omhoog en zit daarin voor een paar K dan kan je heel ... veel verdienen. Om zo juist mogelijk te "gokken" ga je fulltime je moeten inlezen.
Als de coins op coinmarketcap staan is het al te laat. Je moet er van het begin bij zijn en kopen op shady kleine kut exhanges :-). Ik heb vroeger paar duizend euro winst gemaakt maar veel kwijtgeraakt door een exchange die is gaan lopen met mijn en andere coins. Enkel noops gaan voor ETH en BTC voor een x4 of x5 in waarde of broek te scheuren.

Ik zie eerder een opkijkende halve krokodil.
Wat betekent dat we een 'sliding croc formation' tegemoet gaan, dus Ada terug onder de 1 dollar.

Tenzij Ada alsnog omhoog gaat, dan was dit een 'fake sliding croc' en hebben we daarentegen een 'breakout whipcroc formation' en kan Ada naar 2 dollar gaan.

Voila, de toekomst perfect voorspeld via technische analyse.
Nee, een mopje herhalen van een paar pagina's terug maakt u niet grappig. Please try again.

Welke relevantie heeft market cap bij crypto?
Wat is de hypothetische prijs die een koper betaalt voor alle bitcoins, gebaseerd op de laatste marginale transactieprijs? Dat houdt geen steek want dan is die coin niets meer waard aangezien het zogezegd currency is.

In die zin is de potentiële prijs van zijn coin helemaal niet 'onmogelijk', louter gebaseerd op een concept als market cap dat totaal niet bruikbaar is bij activa die geen waarde hebben als ze in hun geheel eigendom zouden zijn van 1 eigenaar.
Ik dacht een tijd geleden inderdaad dat het relevant was maar gezien er weinig fundamenteel is en de orderboeken soms flinterdun...

Normaal is market cap de prijs x het aantal coins in circulatie. Het aantal kan je niet veranderen maar de prijs is wat de gek er voor geeft.

Nee, een mopje herhalen van een paar pagina's terug maakt u niet grappig. Please try again.
Helaas, dat de aarde rond is, zal blijven herhaald worden zolang mensen blijven herhalen dat ze plat is.

De grap is dat, ondanks het feit dat er al sinds 1940 mee gelachen wordt, er gewoon mee verder gedaan wordt.
En ja, dan zal ik er blijven mee lachen als ik er zin in heb.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan