Crypto - Nieuws en algemene discussie

Heb het gevonden, je moet het via tabblad handelen klassiek doen. Je hebt dus minstens 3 verschillende locaties op het zo al complexe platform waar je dus al minstens 4 verschillende handelingen kunt doen. Om omzetting te doen naar euro kom je terecht in een complex uitziend tradersplatform. Heel wat functies maar erg gebruiksvriendelijk is de website niet.

tis crypto, ge moet de pijn voelen

en binance is dan nog poepsimpel (moeilijk voor de gemiddelde facebookgebruiker)

ik kan al nie wachten tot wanneer ge uitleg vraagt hoe ge cumrocket koopt :unsure:

Heb het gevonden, je moet het via tabblad handelen klassiek doen. Je hebt dus minstens 3 verschillende locaties op het zo al complexe platform waar je dus al minstens 4 verschillende handelingen kunt doen. Om omzetting te doen naar euro kom je terecht in een complex uitziend tradersplatform. Heel wat functies maar erg gebruiksvriendelijk is de website niet.
Op de plek waar je het met euro hebt gekocht kan je het ook perfect opnieuw verkopen naar Euro. Gebruik je de app of de website?

Merci voor de hulp TRC, t is gelukt. Pumprocket laat ik aan mij voorbij gaan. Volgende vraag: kan iemand verklaren waarom de staking reward voir ada 15 dagen 17,79% apy is, 30 dagen 5,09% en 60 dagen 7,79%? Lijkt me best dat je dan elke 15 dagen opnieuw staket?

Merci voor de hulp TRC, t is gelukt. Pumprocket laat ik aan mij voorbij gaan. Volgende vraag: kan iemand verklaren waarom de staking reward voir ada 15 dagen 17,79% apy is, 30 dagen 5,09% en 60 dagen 7,79%? Lijkt me best dat je dan elke 15 dagen opnieuw staket?

Is ook een tijdelijke aanbieding, die hoge APY's zijn snel uitverkocht

En meestal maar een heel beperkt aantal coins dat je kan beleggen aan die hoogste APY. Maar 7.79% is zeker ook niet slecht. Nadeel is alleen wel dat je je coins niet zomaar kan verkopen en dat ze dan op de exchange blijven staan.

Ik lees van alle mogelijkheden om ADA te stacken. Kan iemand misschien een goeie manier vertellen hoe ik dat kan doen? Heb namelijk een 30% van mijn portfolio in ADA zitten...Liefst veilig en betrouwbaar uiteraard :p

Ik lees van alle mogelijkheden om ADA te stacken. Kan iemand misschien een goeie manier vertellen hoe ik dat kan doen? Heb namelijk een 30% van mijn portfolio in ADA zitten...Liefst veilig en betrouwbaar uiteraard :p
Ge stuurt mij 3000 ADA en ge krijgt 6000 terug.

Ik krijg constant van die scam advertenties van Youtube met een link naar een website waar je dan kan ADA naartoe sturen en het dubbele terugkrijgt. Pure scam, ik snap niet dat youtube daar niks tegen doet.

Ik krijg constant van die scam advertenties van Youtube met een link naar een website waar je dan kan ADA naartoe sturen en het dubbele terugkrijgt. Pure scam, ik snap niet dat youtube daar niks tegen doet.
ik snap al niet dat mensen daarin trappen, tzelfde voor al die comments op die youtube videos

Was het zo simpel om te vinden had ik dat wss al gedaan ;-) Is dat "aanvinken" een optie op Coinbase? Zit op geen ander platform
Yoroi wallet aanmaken. Uw ADA naar daar sturen. 1 keer in wallet ga naar 'Delegation list' tab. Kijk naar 'Share / Pool Size', al wat in het groen staat is goed en bekijk ook ROI tussen de 5-6 percent en click 'Delegate'. Binnen 15 dagen krijgde uw eerste returns.

Niet elke portefeuille kan staken. Heb daarvoor mijn ADA naar bitvavo gestuurd ipv Litebit. Daar is het gewoon aanvinken dat je wil staken en krijg je wekelijks je stakingsoverzicht...

Terug
Bovenaan