Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kraken werkt voor mij goed.Iemand aanraders (of afraders) van welke exchange te gebruiken om EUR terug op je bankrekening te laten storten?
Ik zie wel nog een paar dikke altcoin rallies als BTC consolideert voor een tijdjenu kan het wel weer lange tijd consolideren (lees sideways gaan)

Hopen dat ze blijven pumpen voor boven die 41k en 42k te geraken. Verder is het wel alvast leuker opstaan vandaag als de hele voorbije weektis boven de 40k geraakt. Dat is stap 1
en ik zit in matic (peanuts) en ada. (bigtime pump vannacht)![]()

Och, kunt nu ook nog inkopen, alles staat nog steeds schandalig laagzakken gvd![]()

nee bitcoin gaat luisteren naar mijOch, kunt nu ook nog inkopen, alles staat nog steeds schandalig laag![]()
Je hebt een risico genomen en de kinderen hebben u dat gekostLos van 'ge moest da maar niet gedaan hebben Anderson', want dat weet ik ondertussen. Wat zouden jullie doen?
Recap: ETH verkocht met verlies. Kans gehad om terug in te kopen aan helft vd prijs. Vergeten. Ik ging 40% meer ETH in portfolio hebben, dus het plan liep van een leien dakje. Until, stupidity.
De FUB heeft plaats gemaakt voor serieuze FOMO. Nu instappen is nog wat meer verlies pakken (lees: -20% ETH in de plaats) Niet instappen, wel...
Toch wachten in de hoop dat het weer zakt? Of dat verlies erbij pakken en niet meer aan de zijlijn staan?
Ik ben bezig sinds eind februari, en had zoiets: ik leer het wel gaande weg. En ik heb al heel wat geleerd. Al is dat veelal op de harde manier.
Wat ik hier nu het meest heb uit bijgeleerd: dat ik moet stoppen met telkens op zo'n korte termijn te rekenen en te tellen. Ook al passeert het hier iedere pagina, buy and hold ging mij dat verlies gespaard hebben. Maar goed, 't is daar te laat voor.
? Verder is het gewoon een leerschool. Take the loss en ga voor de verdere winst
. Hoe langer je nu wacht, hoe minder snel dat je het zal gerecupereerd hebben
.Dat is een andere threadHoe geven jullie dat aan aan de belastingen?![]()

Och, kunt nu ook nog inkopen, alles staat nog steeds schandalig laag![]()

Haha, klopt.Je hebt een risico genomen en de kinderen hebben u dat gekost? Verder is het gewoon een leerschool. Take the loss en ga voor de verdere winst
. Hoe langer je nu wacht, hoe minder snel dat je het zal gerecupereerd hebben
.
Yup, ook schuldig aan.Verkopen met verlies omdat je denkt dat het gaat verder crashen is heel gevaarlijk want worst case stijgt het en heb je de kans niet om goedkoper terug te kopen. Het sentiment in crypto kan heel snel veranderen.
Ik heb mij zo ook al mispakt in het verleden (maakt deel uit van het leerproces), de markt proberen te voorspellen is zeer moeilijk/onmogelijk.
Heel recent nog.