Crypto - Nieuws en algemene discussie

Mijn WEX-BNB LP's staan nog altijd op Eleven Finance. Mag wel omhoog nu zodat ik weer break-even sta. Pump dat maar goed crashtestdummy. Als de prijs zo blijft staan er mss vanavond nen BNB insmijten, maar dan gewoon WEX denk ik.

wat is nu aangeraden met die wex tokens? De wex zelf staken of toch WEX-BNB LP staken op eleven finance?

Of een betere vraag, wat doen jullie?

Ik koop in september wel terug in denk ik. En dan einde van het jaar btc naar 100k 😋

wat is nu aangeraden met die wex tokens? De wex zelf staken of toch WEX-BNB LP staken op eleven finance?

Of een betere vraag, wat doen jullie?
Simpel, als je verwacht dat WEX gaat stijgen zit je beter gewoon in WEX (single asset). Als je verwacht dat het nog even aanmoddert zit je beter in WEX-BNB LP (door grotere APY, maar wel impermanent loss indien één van de twee tokens heel hard stijgt).

Simpel, als je verwacht dat WEX gaat stijgen zit je beter gewoon in WEX (single asset). Als je verwacht dat het nog even aanmoddert zit je beter in WEX-BNB LP (door grotere APY, maar wel impermanent loss indien één van de twee tokens heel hard stijgt).
Wat als ik verwacht dat wex verder gaat dalen (naar 0?)

Ik koop in september wel terug in denk ik. En dan einde van het jaar btc naar 100k 😋
Dus je gaat wachten tot het misschien al veel hoger staat in september om dan van DIE winst te genieten tegen eind van jaar?
( indien 100k btc eind jaar)
Of wachten tot september omdat je nu al weet dat het dan nog lager gaat staan? Rare hersenkronkels :oink:

Maar respect als je zo lang kan wachten om dan te beslissen! :biglaugh:

Dus je gaat wachten tot het misschien al veel hoger staat in september om dan van DIE winst te genieten tegen eind van jaar?
( indien 100k btc eind jaar)
Of wachten tot september omdat je nu al weet dat het dan nog lager gaat staan? Rare hersenkronkels :oink:

Maar respect als je zo lang kan wachten om dan te beslissen! :biglaugh:
Ik durf nu nog niet aan te kopen. Momenteel richt ik mijn pijlen op het najaar.
Heb in april alles verkocht maar mis het wel :D

Ik durf nu nog niet aan te kopen. Momenteel richt ik mijn pijlen op het najaar.
Heb in april alles verkocht maar mis het wel :D
Als je weet dat het sowieso naar de 100k zal gaan, zie ik niet in waarom je nu niet in zou stappen, maar wel op een moment dat het sowieso al hoger als nu zal staan...
Of het nu zakt of niet, uwen inleg heb je toch terug? :eek:

Als je weet dat het sowieso naar de 100k zal gaan, zie ik niet in waarom je nu niet in zou stappen, maar wel op een moment dat het sowieso al hoger als nu zal staan...
Of het nu zakt of niet, uwen inleg heb je toch terug? :eek:
euh omdat ik denk dat het nog gaat zakken tegen dan hé

Terug
Bovenaan