Ik ook niet. Net wat bijgekocht (wat risicovolle aandelen afgebouwd en sterk gedaalde crypto bijgekocht).Ik hoop het niniet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet. Net wat bijgekocht (wat risicovolle aandelen afgebouwd en sterk gedaalde crypto bijgekocht).Ik hoop het niniet.
Goh ja, eigenlijk wat boeit het: ik heb er ca. 1000 Euro ingestoken ergens midden 2017. ATH is 30k, momenteel zal het wel weer een stukje lager zitten. Niet life-changing maar ook zeker niet mis natuurlijk. Zero trades, gewoon buy & hodl. Ik zou mezelf ook zeker geen guru noemen.Ik vraag me wel af voor welke bedragen de meeste hier in crypto zitten. Je leest hier heel veel guru's over vanalles en nog wat, maar je leest hier zelden effectieve bedragen. Maar als dat altijd over "100€ hier en 100€ daar" gaat, dan is het ook niet zo indrukwekkend om te traden natuurlijk.

Te veel scams bij die shitcoins dus durf geen groot risico te nemen.
) en mijn eigen stuk staat op wat meer verlies. Zat daar ook vroeger in dus de drops waren best wel deftig.
wat zijn daar de verwachtingen van denken jullie?Zijn er hier nog die ICP's hebben staan trouwens?wat zijn daar de verwachtingen van denken jullie?
Zou hoge toppen kunnen scheren, relatief nieuw project, dus ik hodl dit wel. Maar het danst nog al serieus tegenwoordig. Is ook praktisch de enige die zak als de rest stijgt...

He. Dat zijn leuke bedragen in auto termen.Goh ja, eigenlijk wat boeit het: ik heb er ca. 1000 Euro ingestoken ergens midden 2017. ATH is 30k, momenteel zal het wel weer een stukje lager zitten. Niet life-changing maar ook zeker niet mis natuurlijk. Zero trades, gewoon buy & hodl. Ik zou mezelf ook zeker geen guru noemen.![]()

Kijk en dat kriebelt nu zo hé. Ik heb nog een 900 euro in fiat. Gewoon alles in een shitcoin steken en hopen dat die in een paar weken x... gaat.Mijn shitcoin staat x22 nu. Zou het kunnen... nah waarschijnlijk straks een dikke dump![]()

Midden 2017 kon ge nog 0,5 BTC kopen met 1000 euro![]()

Dat is pure lotto... zou ik niet doen.Kijk en dat kriebelt nu zo hé. Ik heb nog een 900 euro in fiat. Gewoon alles in een shitcoin steken en hopen dat die in een paar weken x... gaat.
Maar dat is zoals een kraslot kopen, denk ik dan?

Ik had 1 miljoen dollar kunnen hebben had ik mijn Dogecoins niet verkocht ...Als ik zie hoe mijn portefeuille gewaardeerd zou zijn tov exact 1 jaar terug....
ik had al om 120000 euro dogecoin alleen gehad
DOGE: +12500%
ADA +2800%
BTT +1257%
VET +2300%
MATIC +7800%
ETH + 1200%
Lol, we zijn in Whatsapp groep tijdens de crash in "hoeveel exiges zijt ge kwijt geraakt?" Beginnen pratenHe. Dat zijn leuke bedragen in auto termen.
'Yes, ne BMW. En nu op naar Porsche profits en daarna Lambo!'
*dip*
'Ai, we kunnen er wel nog ne Lada of Dacia mee kopen'![]()